Distansträff fredag 4/3

Efter att ha lyssnat in önskemål och utvärderat erfarenheterna från gårdagens (4/2) distanslunch inbjuder jag härmed till en distansträff fredagen 4/3 mellan kl 19-21.

Den som vill äta något gör det, någon kanske föredrar fika (om man av ngn anledning behöver äta tidigare) eller se på film.

Grejen är att vi finns här, delar det vi gör och håller varandra sälkskap under den tiden

Kanske någon känner sig mindre ensam genom att digitalt hålla varandra sällskap.

Mallans finns ju alltid men tanken här är att under en begränsad tid veta att nu finns vi här just nu.

Varmt välkomna.

8 gillningar

Jag kommer nog, det blir trevligt!

Jag är med… detta forum är ju en stor del av mitt liv nu just… tråkigt men sant​:weary: men… värre saker kan ju ens liv vara gjort av…:rofl:

3 gillningar

Är vi taggade för i kväll? Några som är på?

2 gillningar

Skrev i andra tråden…

Jo jag såg det.
Därför jag tänkte det kunde vara bra att uppdatera den här.

Inte ska du behöva jobba över.

På ett sätt skulle det varit trevligt med webkamera men tänker att kanske fler kan delta om vi bara skriver/ lägger upp bilder för den som vill och kan i den här tråden under kvällen.

En slags chatt helt enkelt.
Och så slipper du jobba över.

5 gillningar

:sweat_smile: :+1:

Två timmar kvar. Och jag är hungrig redan. Vad blir det för mat tros?

Jag såg detta först nu. Grillen är redan tänd. Jag tänker på er när det blir dags! :yellow_heart:

1 gillning

Haha… jag med var utsvulten när jag kom från jobbet. Så jag har redan ätit min stackars simpla, men goda, fries med rödlök och jalapeno/parmesanmajjo :yum: :sweat_smile:

Så jag får uppoffra mig på det vita vinet när klockan är slagen :clinking_glasses: :wink:

2 gillningar

Det blev pasta carbonara här.
Min tonåring ville äta tidigare.
Pepsi max får det bli.

2 gillningar

Jaså, även du min Brutus… nå, då måste det vara ursäktat att ha tjuvstartat :grinning:

1 gillning

Nu får det vara nog med Cola-Zero Lime…nu slår jag upp vinet och säger välkommen även om jag inte är värdinna :clinking_glasses:

1 gillning

Absolut.
Var lite osäker på hur det skulle bli ikväll.
Vi brukar ha myskväll med film på fredagar men brukar vara klara vid den här tiden.
Nu tog vi på tonåringens förslag det tidigare i veckan.

1 gillning

Yep.
Kl är 19:01.
Varmt välkomna.
Någon mer än jag och Noomi här?

Omtänksam son du har, mina är ju utflugna och på fredag/lördag varken hör eller ser gamla mamma röken av dem :woman_shrugging:

Har du nåt gott i glaset så vi kan säga skål och välkommen, ifall det bara blir du och jag :grinning:

Ja ja men.
Putäll!

1 gillning

De andra kanske fortsätter på 4/2 tråden. :rofl:

Skålar med ett glas vin

Putäll på dig med… inte för att jag riktigt vet vad det är för uttryck, har bara sett det hos dig :+1:

1 gillning