Dags för en ny träff?

Hej allihopa!
Jag tänkte kolla intresset att få till en forumträff nu framåt tidig vår? Är Göteborg en bra stad för många eller hur ser det ut? Vore så kul att få träffa några av er :hugs:

1 gillning

Göteborg funkar fint för mig!

2 gillningar

Göteborg funkar för mig också. Låter kul att träffa lite nya människor! :blush:

1 gillning

Funkar för mig med!

2 gillningar

Bra initiativ, träffarna ger så mycket! :+1:

1 gillning

Jag kommer också gärna!

1 gillning

Vad sägs om träff 26 mars?
När våren kommit ytterligare lite längre. I rosencafeet i Trädgprdsföreningen. Kl 14?

4 gillningar

Funkar bra för mig!

1 gillning

Då kan inte jag tyvärr. Helgen efter funkar för mig om inte ni andra kan det första förslaget för då får ni köra på det.

Jag kan den andra april också, om vi lägger det lite tidigare, 12 kanske?

1 gillning

Den 2a april kan jag också :blush: Kan tyvärr inte den 26.

Funkar nog för mig med med april.

1 gillning

Vad säger ni, ska vi planera in den 2a april klockan 12 enligt förslaget om rosencafeet? Där har jag aldrig varit trots att jag ofta är i Göteborg :blush:

3 gillningar

Jag tycker att ni kan planera in den 2dra september också och visa en vilsen Stockholmare en bra pastarestaurang :wink:

3 gillningar

2 april blir bra! Vilken tid?

1 gillning

Så härligt :heart_eyes:

Har ni gjort det tidigare? Låter jättetrevligt!

2 april kl 12 då, vad trevligt! En bra mötesplats brukar vara innanför grindarna mot Centralstationenhållet, utanför Alfons Åberghuset.

Jag har varit på flera och det är jättetrevligt! Lite pirrigt var det dock den första gången jag ordnade en träff. Jag stod där och väntade i regnet med mitt känneteckensparaply och undrade vad det var för människor som skulle komma. Kanske han? Nej. Kanske hon? Nej… Och då kom det plötsligt en lodis med en ölburk i näven som gick rakt mot mig! Hann tänka att om han är här för att träffa mig, så går jag och kommer aldrig tillbaka. Som tur var gick han förbi. Alla som sedan dök upp på träffen var helt normala människor, om än med hjärtesorger av olika slag och i varierande grad i bagaget, som det varit en sann glädje att få träffa IRL och lära känna. Vi är superhjältar, allihop! :muscle:

11 gillningar

Hahaha jag skrattade verkligen!:joy::joy:

Så härligt det låter! Önskar att det initierades i min stad också, men vet inte om jag skulle ha modet att gå och visa vem jag är.:relaxed::see_no_evil:

5 gillningar

Jag kommer gärna!!

2 gillningar

Jo då, du vågar! “Det som sägs på träffen, stannar på träffen.” Gammalt djungelordspråk. :speak_no_evil: :banana:

3 gillningar