Dags för en ny träff?

Låter utmärkt faktiskt! :smiling_face_with_three_hearts:

2 gillningar

Min barnhelg men en annan gång så…

2 gillningar

Åh, jag bara kände för att vara med… men har rätt så lång resväg till Göteborg.

3 gillningar

Jag har ca 20 mil till Göteborg, jag fick bara för mig att flera här bodde i närheten av Göteborg. Jag åker gärna dit, gillar Göteborg. Men kan trösta er som är nervösa med att det är jag också! Det här är långt utanför min bekvämlighetszon :sweat_smile:

5 gillningar

Tyvärr har jag tvingats ändra om i mitt schema och kommer inte att kunna vara med på den här träffen. Baksidan av att jobba i vården. Men jag hoppas att ni ändå blir ett gäng som träffas, och att vi kan ordna fler tillfällen framåt :blush:

1 gillning

Hej hej! Det var ett tag sedan vi bokade vår träff, och nu närmar det sig. Hur ser det ut, funkar det fortfarande med söndag kl 12?

1 gillning

Funkar för mig!

2 gillningar

Absolut!

1 gillning

Jag hade gärna varit med men det blir för långt att åka denna gång! Får inte ihop det med livet i övrigt (läs barnen). Hoppas ni får det trevligt :heart:

Jag kommer!

2 gillningar

Åh, vad kul! Hur blir det med er, @Vilsenjag och @Anonymt2022 ?

Idag kan jag tyvärr inte, men blir det fler träffar i Göteborg ska jag försöka ta mig dit då.
Ha en trevlig träff och dag :revolving_hearts::cherry_blossom::hugs:!

4 gillningar

Hur känner vi igen varandra idag? @Caro är det din gula kappa vi letar efter (visst var den gul?..)… :smile:

1 gillning

Dagens outfit för mig: svarta jeans och grå vinterjacka… Fortfarande en del snö och kallt hemma men nu närmar jag mig Göteborg och vädret är ju toppen! :sunny: så kul det ska bli att ses!

4 gillningar

Hoppas ni får en trevlig dag! Önskar jag hade kunnat vara med, men nästa gång :blush:

2 gillningar

Idag har jag en lång svart kappa, rosa sjal och solglasögon!

Brukar bara vara vi som hänger innanför grindarna…

1 gillning

Här är det rosa jacka och leopardmönstrad tygpåse… :smile:

2 gillningar

Åh, så synd! Klart att det ska ordnas fler träffar! Krya!

1 gillning

Så fint att du frågar.
Just nu funkar inte livet riktigt. Jag är ledsen. Kanske längre fram när jag tagit mig lite längre i min process. :heart:

Tråkigt att höra! Ja, livet längre fram… det kommer att bli bättre, det är jag säker på! Alla får ta det i sin egen takt.

2 gillningar