BÄSTA - SÄMSTA denna dag

BÄSTA: Hjälpte min syster med något som betydde mycket för henne, glad att kunna ge tillbaka lite hjälp nu.

SÄMSTA: Insikten av att det aldrig ALDRIG kommer att kunna bli vi igen. Även om han skulle böna och be dagarna i ända så går det inte…är man otrogen en gång så kan man inse att man gjort ett stort misstag men är man otrogen igen och igen, ja då är det mer en livsstil. Insikten gör grymt ont

3 gillningar

Japp @Oddjob tror på dr Phil när han säger att best predictor of future behaviour is past behaviour. Tråkigt men ligger mycket i det när något blivit ett mönster…

3 gillningar

Du är vis du, även Dr Phil så klart :wink:

Kram till dig!

Kram till dig @Oddjob

Bästa: Huvudvärken jag vaknade med försvann efter lunch
Sämsta: Att mannen fortfarande inte har hittat nytt boende

1 gillning

Bästa - att mannen och jag haft bra samtal. Fick mig att förstå en del saker. Mådde bättre av det.
Sämsta - får ångest av tanken att flytta. Inser dock att jag måste.

2 gillningar

BÄSTA: Min son och jag handlade överdragsbyxor (till han :grin:) Han var så nöjd att jag fick en kram…
SÄMSTA: Hon kom som vanligt hem så sent att barnen hunnit lägga sig… sorgligt :cry:

1 gillning

BÄSTA - Lagom lättsamt jobb i dag.
SÄMSTA - Exet ringde 12-åringen och gjorde upp om att hon ska hälsa på till helgen. Bara 9 veckor sedan han hade tid med henne sist. Jag blir arg bara jag hör att han ringer.

1 gillning

Bästa - klarat mig nästan hela dan utan ångestdämpande.
Sämsta - fått bekräftat att mannen är dum på riktigt.

6 gillningar

BÄSTA - nu börjar min tio dagar långa semester, jag har fikat med fin vän och fått varm kram
SÄMSTA - insåg idag hur många människor ex maken faktiskt lurade. Listan växer så stor att jag får svårt att andas.

1 gillning

BÄSTA: Lunch med en fantastisk bekant som i affärssammanhang blivit en mkt god vän.

SÄMSTA: samtalet fr exet där han vill hindra att jag är i direkt dialog med mina fd svärföräldrar

2 gillningar

BÄSTA: Haft hantverkare på plats som ska hjälpa mig fixa badrum.

SÄMSTA: Mitt ex som dyker upp i huvudet hela jäkla tiden…är så arg arg arg på honom. Längtar så tills huset är sålt så jag slipper honom för alltid.

1 gillning

Sämsta: Pappa gick bort idag
Bästa: Pappa slipper lida mer

6 gillningar

BÄSTA - Jobbet var bra.
SÄMSTA - Hälsan är däremot inte särskilt lysande.

3 gillningar

Bästa: Få provskjuta lite jaktvapen, Jägarexamen, here i come!
Sämsta: Har nog inte kommit ännu, Men ångesten ligger och väntar på bästa läget att slå till.

1 gillning

Bästa: rensat ut allt skräp från huset.
Sämsta: Är så tom!

2 gillningar

Bästa: fixat poolen inför vintern😊
Sämsta: ringde och sa att jag ville bryta helt och sluta umgås😔

3 gillningar

BÄSTA: Har idag bevisat för mig själv att jag kan sätta upp cover up tapet helt själv. Grymt nöjd :grinning:

SÄMSTA: Huset har blivit såå fint efter alla uppfräschningar jag gjort, önskar att vi hade gjort dom medan vi fortfarande var gifta så vi kunde njuta av dom istället för att vi nu ska skiljas och sälja.

3 gillningar

Bästa: 1. Fin kväll med underbar vän. 2. Förvånad över hur ointresserad jag är av vad exet har för sig.
Sämsta: Lite halvtråkigt på jobbet. Lägstanivån är högre än på mycket länge. :slight_smile:

4 gillningar

BÄSTA - orkade jobba trots förkylningen.
SÄMSTA - Den som skulle låsa upp på jobbet försov sig, så jag fick stå ute och frysa i en timme.

2 gillningar