Barnens pappa avskyr ny partner

Det är inte ditt fel att han hotar med det eller vad som blir av det. Däremot kan man agera. Jag tycker att så fort nån jäkel yppar självmord, ja då är det direkt 112 som gäller. Antingen menar de allvar, och då räddar du livet på nån. Eller så låtsas de men får sig en tankeställare när det inte är du som kommer, utan massa blåljus. Skulle han komma och tycka att du överdrev som ringde 112 så bör han få öronen varma. Att hota med självmord för att ha blivit dumpad är en överdrift. Att kontakta 112 när en människa kan vara på väg att ta livet av sig är inte en överdrift. Om denne skulle visa sig menat allvar vill du inte vara den som blir kvar och undrar om du kunde gjort mer.

5 gillningar

@Livfahlberg är det inte dags att du blockerar honom överallt så att han inte kan kontakta dig mer?

5 gillningar

Jag har jobbat på kvinnojourer och alla mina klockor ringer av dina inlägg. Gå inte in i den här labyrinten. För din skull, för dina barn och för din familj. Lämna lämna lämna. Lyssnar du inåt så vet du att det här inte är i närheten av en sund relation.

4 gillningar