Barn / vårdnadstvist

Trollvarning…

1 gillning

Who know’s :woman_shrugging:

Jag frågade när jag såg mitt eget svar i någon annans namn, men då skrevs det inget mer…

Men jag har definitivt tänkt samma tanke som @Caro :see_no_evil:

2 gillningar

Förstår inget ?

Det finns en användare som skriver lite lösryckta meningar i många olika trådar på forumet. Det kan vara ett sk “nättroll”, vi har sett ett par stycken sådana under min tid som aktiv här på forumet. Det bästa är att bara ignorera konstiga inlägg som inte har med din ursprungliga fråga att göra!

2 gillningar

Mitt x är orosänmäld . I hans samtal har han nu försökt flytta focus från barnet till mig . Att det handlar om att jag inte gått vidare . Att jag är psyko , jag får för mig saker .

Jag blir orolig på allvar att det är något allvarligt fel på denna människa. Mitt focus är enbart barnet , vad barnet sagt .

Någon som har varit med om ngt liknande?

Orosanmälan kommer från landstinget och skola

Skönt att det var andra med kontakt med barnet som såg och anmälde, fjnkar tyvärr inte likabra om andre föräldern gör det. Hoppas de som talade med honom ser hans konstiga fixering.
Hur fick du reda på den biten?

Vårt barn var hos läkaren med mig berätta vad den (barnet) innan berättat för mig , för läkaren . Läkaren anmälde .

Var på samtal tidigare i veckan och fick då höra vad x sagt om allt detta. Hans svar : om jag bara kunde gå vidare …

Så x försöker ändra focus , de anmälningar som kommer från offentliga Sector ska nonchaleras och focus blir : psyko (mig) och min längtan efter hnm …

Jag riktigt längtar … saknar …
(ironi om ngn inte fatta )

1 gillning