Vi som har blivit bedragna med ett one night stand

Hej!
Jag skriver här för att jag tänker att jag kanske inte är ensam om att ha blivit utsatt för otrohet där partnern hade ett one night stand. Det vore värdefullt för mig att hitta stöd och kunna reflektera med andra som är eller har varit i min situation.
Är det fler än jag?

1 gillning

Hej du är inte den enda, tyvärr.
Min fru valde att vara otrogen med en komplett främling.
Det gör ont, på ett visst sätt hade man önskat att dom iaf svek en för kärlek.

Jag önskar jag hade mer att säga dig, jag hoppas du tar dig igenom det. Ingen förtjänar smärtan.

4 gillningar

Ärligt när man blir sviken i flera månader måste vara värre. Någon väljer bort en gång på gång. Sex, kyssar, kramar, telefonsamtal, sms…… det är hemskt !

2 gillningar

Det spelar ingen roll för min del om det är en främling på krogen på fyllan, en hemlig kärlek eller någon annan “lösning”. Det är lika äckligt och vidrigt och tar sönder hela en.

2 gillningar

Tack! Jag försöker.

1 gillning

Tack för att du skrev! Det gör väldigt ont att bli sviken.

Jag önskar att han hade pratat med mig så att det inte hade blivit så här. Jag hoppas att det går att komma över och hitta tilliten igen.

1 gillning

Jag skulle också tycka att det vore mycket mycket värre. :cry:

1 gillning

Vet inte vilket som är värst, ett one night stand med en främling eller en affär med känslor inblandade??? När min sambo var otrogen tyckte hon det var en förmildrande omständighet att hon hade känslor för sitt ligg. Just då tyckte jag det var ännu värre.

4 gillningar

Jag förstår dig helt @Azur jag har spenderat så mycket tid med att önska att saker var annorlunda.
Min fru anser inte ens att hon gjort fel vilket sårar ännu mera. Hade hon kunnat äga upp till sitt svek inbillar jag mig att det hade varit lättare men jag tror inte det.

När hon först erkände så bestämde vi att pröva igen. Det gick en vecka jag började öppna upp igen och blev krossad på nytt när hon sa att hon inte längre älskade mig utan kände mer för den här främlingen.

Ta hand om dig, var snäll mot dig. Du har inte gjort något fel. Den som var otrogen är den som bär hela ansvaret. Det är otroligt lätt att börja skylla på sig själv.

Jag vill tro att det kan vara en väckarklocka som räddar förhållandet men det kräver otroligt mycket jobb.
Jag önskar dig det bästa.

4 gillningar

Hej @NickeD88

Du får förlåta men jag tror inte det " är någon främling ", hon har etablerat ett förhållande med denne man, sorry…

Det fanns nått innan denna otrohet, dom har träffats

Hej @nuggen .

Jag vet inte och igentligen spelar det ingen roll.
Jag avstår gärna från spekulationer som ändå inte hjälper mitt läkande.
Det har jag gjort nog mycket ändå och bara mått sämre :slight_smile:

1 gillning