Trivselklubben

Fast många har varit förkylda nu, iaf runtomkring mej. Kan såklart vara covid också men ‘alla’ verkar skita i covid nu så det sprids väl i snabb takt också. Ok inte mycket till tröst :slightly_smiling_face:

Krya på dej iallafall och snabb bättring!! :cherry_blossom:

2 gillningar

Testa dig, iaf med en egen snabbtest. Blir den snabbt och tydligt positiv så har du rejäl virusmängd och då vet du iaf det, speciellt om du har någon äldre eller ur riskgrupp som du träffar :pray:

För att vara mitt i högsommaren så sprids det rejält och (förvånande) otroligt mkt covid just nu pga den här sista mutationen… så många av de som har “förkylning” nu, de har nog covid tyvärr :pensive:

2 gillningar

Hade du inte Corona nyligen?? Krya krya…

1 gillning

Jo jag har haft covid i våras men man vet ju inte. Är ordentligt sjuk, tappat rösten helt. Funderar på att återta semester och sjukskriva mig, det här är ju inte riktigt semester…snabbtestet visade ingen covid dock, skönt för jag har träffat mamma mycket senaste dagarna. Hon är riskgrupp delux, hjärtopererad och 85 år.

1 gillning

En vecka senare
Är du pigg nu?

Jag känner mig lite halvt dålig men kanske är för chefen ringde och sa att det går Corona på jobbet.
Jag är ledig till fredag så har några dagar att känna efter.

Så att trivas för mig. En dubbelsäng att kunna gosa ner sig i… Det är så skönt med utrymme

1 gillning

Nja, fick lunginflammation som bonus. Behövde hosta blod och hamna på akuten för att få antibiotika. På VC togs inga prover utan det var ett tvärsäkert svar ”virus, vila” trots att jag inte kunde prata och hade svårt att få luft pga all hosta nattetid. Nu lite bättre efter 10 dagar men inte alla frisk än…

1 gillning

Hur har ni det där ute med era aktiviteter? Mina har blivit lidande, är nu på tredje sjukskrivningsveckan men hoppas på bättring snart. Men sen så, som jag längtar efter att må bra! Hoppas ni övriga gör det, mår bra alltså.

1 gillning

@Ullebulle. På fritt forum, gubb och gumrörelsen
Är fysik fokus på i litet och stort. Fortsätt där om du vill ha regelbundenhet. Jag går in varje kväll på den tråden har jag tänkt f a komma igång fysiskt och sköta om mig lite bättre. Kul om fler är aktiva att skriva, så peppas man.

Oj. Nu är det sovdags!
:slight_smile:

1 gillning

Har också varit sjuk och lagt mina tänkta rutiner åt sidan lite. Nu är jag på väg tillbaka till dem och ska göra mitt allra bästa för att befästa dem under semestern !

2 gillningar