Träffas och prata på tuman hand i Stockholm?

Finns det någon som skulle vilja träffas och ta en fika eller en promenad. Kanske lever du precis som jag ensam utan barn (eller med utflugna barn) och vill prata med någon i samma situation. Helst någon som är 45+.

Jag bor i Stockholm och mitt sociala liv sedan några månader är via tfn. Jag är 55 och upptäckte mitt X otrohet i somras, och därefter han lögner och svek under i stort sett hela vårt äktenskap. Våra barn är utflugna.

Jag bor i Stockholm och är 54. Jag har gått med i citypolarna.se för att träffa lite nya människor. Jag vill hitta ett liv utanför arbetskretsarna då mitt ex jobbar inom samma värld.
Jag träffas gärna och käkar/fikar/barhänger med de som vill när det finns möjlighet.

Trevligt med svar :). Jag skickar privata meddelanden till er båda då jag bara orkar träffa en åt gången plus att det blir så mycket bättre och djupare samtal när man bara är två.

@rannsakan - vad är Citypolarna? Låter intressant.

Hej @Annlind!

Citypolarna.se är ett forum där folk lägger upp saker de tänker göra och frågar om någon vill följa med.
Jag har följt med på 3 grejer nu.
En spännande utställning om att vara blind
Ett barhäng på Akkurat på hornsgatan med ett jättebra band
Och så käkade jag palt med 10 pers i måndags :slight_smile:

Det finns också facebook grupper som arrangerar olika saker.

Ikväll är det en träff på fashing där en finländsk kvinnlig gitarrist ska spela blues.

Jag tycker det är kul för jag får uppslag på saker att göra även om jag kanske inte hittar något ge,ensamt med de som dyker upp. Men jag kommer ut. Det är huvudsaken.

Jag gick med igår kväll. Lite lockande m fotografiska på fredag.

Jag är tyvärr i sundsvall från imorgon, annars hade jag följt med.
Vi kke kan kolla om det finns något kul nästa vecka. Kommer tillbaka på tisdag.

Jag har nu haft två fikaträffar men träffar gärna fler för fika och eller promenad.

4 gillningar

Jag är inte riktigt redo ännu, men jag hoppas att jag kommer bli :grin:

Hej!
Om det fortfarande är aktuellt så vill jag gärna träffas. Nyskild och mår mindre bra. Behöver nya vänner och att komma ut lite.
Hoppas på svar!

1 gillning

Hej! Kan varmt rekommendera våra forum träffar! Om du vill träffas innan dess så får du gärna höra av dig.

1 gillning