Träffas i Stockholm

Ser att många nya trådar kommer fram om att träffas. För fyra år sedan gick jag med här, å gick då på en del värdefulla träffar. Jag tog dock tillbaka min man rätt snabbt och jag hoppas att alla andra i den gruppen är lyckliga idag och inte hängandes här:)
Men man ska veta att man inte kan styra över mycket här i livet, si mannen kände för ännu en kvinna och där stod jag, lika galet sviken igen. Nu har några andra i min omgivning hunnit med en skilsmässa och vet vad det handlar om men lika snabbt har de hittat sig en ny, så jag står lika ensam i situationen, även om vännerna är många och alldeles förträffligt fina så är det skönt att prata med de i samma sits. Jag är gärna på om några vill ses. En humoristisk trebarns mamma som är jävligt besviken på det otrogne släktet.

7 gillningar

Jag träffas gärna!!! Kan när som helst!

Kan gärna tänka mig att träffas också, är upp i Sthlm endel genom jobbet, går säkerligen att förlägga resor till Sthlm i anslutning till träffar.

Bor en bit bort 25 mil men skulle jättegärna vilja vara med

Följer tråden, jag bor en timme från Sholm och hänger gärna på om det funkar tidsmässigt!

Jag är också i Stockholm ibland och följer gärna tråden :slight_smile:

Någon som kan och vill i veckan som kommer…eller nästa helg? Bara gå ut och ta ett glas eller kopp?

Jag skrev sen blev det en hetsig vecka:). Ja men då är några som vill men ser att vi säkert har lite olika veckor gällande barm, jag har barnen denna så Ylva jag kan inte men ska vi lägga ut några förslag på datum och se vilka som kan? Jag har inte renodlade veckor så kan kanske även om det inte är “min” vecka.

Jag har min son ojämna veckor.

Vet inte om ni hade bestämt något, jag flyr upp till Sthlm på söndag förmodligen tidigt för att slippa sitta i vårt hus ensam. Tar in på ngt hotell hyfsat centralt.
Då jag har möte på måndagen under förmiddagen runt 10.

Vi träffas ikväll torsdag istället- är du på?

Hej, kan du ikväll kanske…torsdag.

Hej, jag bor i Stockholm så jag träffas gärna vid tillfälle framöver.

Träffades ni?

Åker upp till Sthlm nu på söndag om någon vill träffas, ta en promenad, ta en kaffe eller vad som helst.

Jag tar en promenad med dig Martor.

vad trevlig!
när passar dig bäst?
Har inte bokat tåg ännu, så jag kan anpassa mig. Behöver dock checka in mina saker på hotellet som ligger i närheten av narvaplan och djurgårdsbron

Bor I Bromma men efter lunch någon gång. Kanske en promenad runt Djurgården då ?

1 gillning

låter som en god ide, då tar jag ett morgontåg upp

Kommer in med tåget 11:46, behöver ta mig till hotellet sedan (brukar ta 20min att gå), men Wellington ligger i närheten av Djurgårdsbron