Träff i Örebro 26 april, tisdag, kl. 17.30

Hej kamrater som behöver träffas!

Nu tar jag initiativet. En träff i Örebro!
Skriv här så att vi kan ordna en träff, gärna att vi är flera.

Jag bor i Örebro.

Även närliggande ort kan vara med.

Mvh

2 gillningar

Jag kommer gärna!

Hur ska vi samordna träffen ? Genom mail? sms? Med vänlig hälsning

Jag skriver mobilnummret här, inget farligt med det. 070 77 22 146

Värre än min separation kommer det aldrig att bli, mer smärta kommer det aldrig att bli :wink:
Vad finns det värre ? (Nu har jag övertalat mig själv att skriva mitt nummer.)

Jag skyndar mig att lägga in det i telefonen innan du ångrar dig :wink:
Om vi sms:ar dig så kan du kanske samordna.

1 gillning

Jag kommer gärna, men det är väl risk för att det blir många timmar, med tanke på att det finns oändligt mycket att prata om.:slight_smile:

“Dinners” utanför Arboga längs med E18 i morgon tisdag kväll 17.30. Än så länge är det bara @Solle och jag så kom gärna flera. Om ni inte kan till 17.30 så kom senare. Vi blir säkert sittandes ett tag :slight_smile: Det är öppet till 22.00!

Men ååå - det hade varit kul! Jag hinner inte denna gång men kanske vi får till någon mer? Glöm inte att föra protokoll :smiley:
Kram på er!

1 gillning

Vi är ju där för att prata, vräka ur oss :smirk:

1 gillning

Såklart :grinning: hoppas verkligen ni får en trevlig kväll! Jag har tvättstugan :grinning::slight_smile: det är ytterligare en ny grej som kommit med separationen :grinning: men där kan man också träffa trevligt folk :wink:

Synd, kan inte, i morgon är jag upptagen med mina barn och dans! Jättegärna en annan gång (och om det går lite längre varsel)!!!
Hoppas ni får en jättetrevlig kväll!

Jag är gärna på oxå. Bor i Örebro. Har inte skrivit så mycket på forumet,men läser dagligen. Behöver oxå längre framförhållning,min " lilla" dotter på 14 vill inte vara hos sin pappa så jag måste ordna med ngn annan då.

Kan inte tolka dig riktigt @Oscar. Kommer du i morgon?

Hej igen.

Nu funkar min internet igen.

Du som bor i Örebro, ring eller sms:a till mig så att vi kan ordna. Jag har redan pratat med Barajag och vi kommer att ses på Dinners. Du kan följa med i min bil om du vill. Med vänlig hälsning…

Nej,kommer inte imorgon,men gärna en annan dag.

Kul initiativ Solle :slight_smile:

Vi ber om ursäkt att det blev lite hastigt på men vi får ta en träff till lite längre fram.

Illa jag kan inte imorgon, får hoppas det blir nån mer gång.

Tack :slight_smile:

Jag har börjat må litet bättre, jag orkar, eller försöker ta initiativ.

Nästa steg blir samla alla “brustna hjärtan” till en grill någonstans i mellersta SE.

Vi med “broken heart” behöver träffar och börja resa på oss, fel att ligga platt och bara oja oss.

till Mian .
Vi ska se till att det blir fler träffas framöver. Bara skicka skicka sms till mig eller “Barajag” .

Jag undrar om de som lämnat oss träffas också ?!

2 gillningar

Det där med grill vill jag definitivt inte missa :slight_smile:

1 gillning

Tidigare när jag blev lämnad sov inget alls.

Nu kan jag sova 4 tim/natt efter 3 månader. Jo bättre, eller på bättringsvägen.

1 gillning