Träff i Göteborg

Ja, det är ju en bit att åka @skildkille81.
Vi får stötta varandra virtuellt istället!

@Evita!
…när ska ni träffas?
PS: läget?

Kl 11 vid cafét i botaniska. Kommer du med! Hur går det för dig @cwk1967?

Oj! Imorgon? Tyvärr, det kan jag inte! Det var synd!
Jo, inte hel ännu, undrar om jag nånsin kan bli hel överhuvudtaget? Kram

Ser att det ser lite rörigt ut.
När: Söndagen 14 maj kl 11.
Var: cafét vid botaniska

Synd att du inte kunde, @cwk1967. Tittade på vädret imorgon, och såg att det kanske blir lite regn😣 - isåfall får det väl bara bli fika…

… om det är imorgon så kanske hinner jag? Hoppas det, 11 tiden? Jag kanske dyker upp “lite senare”? Var träffas ni? Botaniska vet jag, men var?

…förlåt! @Evita har ju redanskrivit café! :blush:

Nu ser det ut som regnet har försvunnit från morgondagens prognos, @Evita, @cwk1967, @Micke!

1 gillning

Fint! Då ses vi! Jag kommer att ha en blå anorak på mig!

Bra! Jag har nog en blå tunn dunjacka!

1 gillning

Hej @Nea och @Evita mina planer för söndag är ändrade. Jag kommer gärna med på träffen imorgon.

1 gillning

Vad roligt, @frkM! Då ses vi vid caféet kl 11!

Jag har också på mig en blå jacka :blush:

1 gillning

Hej! :blush:
Får stå över i dag tyvärr ! :pensive:fet text
Så synd … men hoppas det blir fler tillfällen.
Ha de nu riktigt bra idag så syns vi nästa gång :blush:

Tack @Nea @Evita och @cwk1967 för ert trevliga bemötande under promenaden och cafébesöket. Hoppas träffen gav er positiv energi!

1 gillning

Instämmer, @frkM! Tycker det var så roligt att träffas, och är så glad att jag vågade ta mig ur komfortzonen och göra något nytt!! Ser fram emot nästa gång😃!

2 gillningar

Ja, det var jättetrevligt! Tack för kloka ord. Ha det fint!

2 gillningar

Tack själv @frkM (M…)
Det var jätte trevligt! Vi får helt enkelt sikta in nästa gång! :blush:
Ps: Jag försökte att tänka på det där om “bitterhet” som du nämnde idag o det var nyttigt…

Hej. Jag och min fru är inte separerade ännu, men det är något som kommer att ske, följd antar jag av skillsmässa så småningom, men det känns alldeles för tungt att hantera bägge i början. Jag skulle gärna träffa och prata med andra som går igenom liknande. Bor i Borås, så det vore ju lättast, men kan även komma till Göteborg (jobbar ju där). Känns så himmla tungt. Det tigs upp 2 veckor sedan, men det är något som har varit en längre process för min fru, hon ville flytta redan i Januari (hon sa det till sin mamma men inte mig vid tillfället) och har emmelertids påbörjat en annan relation. Jag vet inte längre vad jag känner heller för henne. Förlåt atr jag rabblar men detta har allt hänt så fort nu och jag vet inte hur jag skall hantera smärtan…

1 gillning