Träff i Göteborg

Vi är några stycken från Göteborg med omnejd som träffats ett par gånger. Finns det fler från området som skulle vara intresserade av träffas och hitta på något?

2 gillningar

Hade varit jättetrevligt att träffas … jag är på om det funkar med barnen.

Jag bor inte i Göteborg men kommer att vara där 28-31 maj på kurs så om det blir under den perioden hakar jag gärna på :smile:

@Nea
Här finns en Gbg-tråd! :blush:

Jag vill gärna vara med på någon träff framöver.

Ja, jag är också gärna med! Jag föreslår t ex en promenad i Botaniska nästa helg, någon som är intresserad av detta?

Jag gillar att promenera i både Slottsskogen och Botaniska, men nästa helg är både lördag och söndag uppbokade med andra aktiviteter. Följer gärna med en annan gång.

Jag är helt klart för en promenad i Botaniska nästa helg, kanske lördag fm? Sen kan vi planera in något mer längre fram. Lavve tex var i gbg på kurs i slutet av maj, då kan vi kanske ses igen?

Hej, söndag skulle passa mig bättre (när som helst på dagen) - fungerar det för er andra som vill med?

Hänger gärna på när det inte är promenad. Går så sjukt mycket ändå :slight_smile: Tycker det är trivsammare att sitta ner och babbla någonstans.

Men jag är öppen för alla förslag, kan också tänka mig att bara sitta och prata någonstans!

Hej!
Ville bara kolla om träffen är spikad
Jag är öppen för det mesta isåfall.

@Micke. Nej, inget är spikat. Jag kan senare idag lägga ut två förslag.

Hej alla göteborgare och grannar!
Jag har ingen riktig koll på hur många som skulle vara intresserade av en träff, men dristar mig till ett förslag. Vad tror ni om en träff i botaniska trädgården kl 11 på söndag? Någon uttryckte att den inte ville promenera, men kan man göra säga så att om man inte vill promenera så kan man komma kl 12 istället och så kan de som vill ta en fika? Själv kan jag inte vara borta så länge, har ett av mina två barn i helgen. Alltså:
Botaniska kl 11 för promenad för de som vill.
Botaniska kl 12 för fika om man ej vill promenera.
Skriv vad ni tycker!
Eva

Hej, jag kommer! Var i Botaniska träffas vi kl 11:00?

@Micke,
@Pop74 är ni på?

@Nea. Vi får se om vi får med oss några fler. Annars kan vi väl ses uppe vid cafét?

Hej!
Jag ska verkligen försöka komma har lite trassligt med barnvakt
Som det ser ut nu så löser det sig.
Cafet 11:00
Ska bli trevligt!

1 gillning

Kul att du hänger på @Micke! Finns det inga andra i göteborgstrakten som är intresserade?

1 gillning

Jag kan inte denna helgen. Men har också en bit att åka. Det känns inte som någon annan finns i smålandsskogarna här inne på forumet.