Tack för imsläåå

wow jag vet ej ens vart jag ska börja,
14 år gifta har 11 åriig doter utenderbar
Idag orkar bara göra en kort skrift.

Nåja jag borde KANSKE visat mer ömhet o kärlek men man tar saker för givet antar jag:-(

visst har vi våra bråk men campa o tare små kryssningar då o då inna coronana.
Har alltid varit viktigt för mig måste vi bråka går vi ur så ej vår dotter hör det, men hon sitter som alla ungdomar o spelar med hörlurar:)
För 3 månader sen tog vi ett gemensam lån på 200 000 +
2 månader sen vill hon skiljas o jag visste ej ens hon skickat in papperana…nu vet jag

Allt är fel på mig nu kan erj tänka:-(

OTROHET HAR VAD JAG VET ALDRIG FUNNITS, VÅLD aldrig .

MIn fru är 46 jag gubbe på 58 jag trodde på Henne
JAg kommer om det e ok för er att skriva mer.
Men varför sätta oss tillsammans i 200 000 t skulder på 15 åt bar några få månader sen om hon ändå bestämt jag måste flytta…
Jag vet kärlek komme ro går men för mig va ÄR HON den jag ville dör med :slight_smile:

Så mycket mer att berätta som kan får håret resa sig på alla om ni vill.

SItter här nu med tårar var dag kl 06 …
JAg vet att ofta får man aldrig veta VARFÖR…
Som sagt aldrig lagt en ond han på henne eller vårt barn.
JAJAJAJAJAJJA jag kunde visat mer men jag var rädd bli lämnad.,o kanske därför blev jag det.

!!!Detta skrev jag till min dotter men det har hon ej får GIVETVIS men kanske en dag när hon gammal att förstå!!!

Herregud var ska jag börja :frowning:
Jag vet ej…
Jag brukar ha lätt skriva av mig men ej denna gång.

Till Sofia du får ALDRIG tro mammas o mina bråk var pga dig Älskling, du är mitt allt och jag hoppas du kommer veta och förstå detta en dag.
JAg vet du och jag brukade skämta o ofta var det sant att mamma ofta var arg när hon vakna o ej var nöjda med saker vi gjorde även om vi försökte :slight_smile:
Men MAMMA har allti ÄLskat dig det vet jag :slight_smile: Hon var sträng för hon vill du ska få en bra skolgång Pärlan så du måste förstå allt Mamma gjorde för dig även när hon skäller är för ditt bästa.

KAnske MAmma ofta svårt visa hur mycket hon älskar dig men jag vet du är hennes Pärla med:)

JAg hoppas du vet o känner att din Pappa jag alltid med velat samma sak som din mamma om dig :slight_smile: Kanske på olika vis gumman.
Mitt vis har alltid varit försöka prata med dig att inte prata illa om din Mamma utan försökt förklara varför hon är som hon är:)
Det är tack vare hon är som hon “var” som jag Älskade henne så otroligt mycket.
JAg antar jag älskar henne än.

Men Pärlan du även om Tesse o Markus är mina hjärtan med så är det o kommer alltid vara DU som gav mig anledning att gå vidare o hoppas på en framtid.
DU ÄR ALLT FÖR MIG O JAG MENAR ALLT i livet, utan dig vore jag inget alls:)
JA hoppas en dag din Mamma kommer berätta detta för dig.
När du föddes var jag där , jag klippte din navelsträng jag såg dig först o jag kommer aldrig glömma hur jag kände.
DET ÄR REN KÄRLEK.

Så tro aldrig detta var dit fel Pärlan , det är MItt o Mammas fel det blev såhär.
Vi borde visst bättre eftersom vi bägge blivit av med var sitt barn.

BAra försök lyda din Mammas råd om hur viktig Skolan är, Utan den har man ej någon Framtid Din MAmma vet det därför är hon sträng mot dig ofta.
Det borde jag med varit men när jag varit men när jag varit arg eller skällt på dig så dog en bit av mitt Hjärta och jag lät dig komma undan lite för lätt ibland:)

Jag Älskar dig och låt aldrig någon Grrrrrrrrrrrrr framtida pojke göra dig illa .
BLI STARKT SOM DIN SYSTER TESSAN.

Du ska alttid ha egen åsikt gumman men lyssna på Mamma o Tessan för dom vet att ofta tror man fel när man är ung:)

Så mycket att skriva men Pappa är lite Trött nu. Så jag skriver till mer senare:)
Nåja utan dig Pärlan vore mitt LIv ej KOmplett, så tack vare dig hant jag blev en gammal man , o dina goda kakor lät mig bli fetare med :_)

Pappa

3 gillningar