Stockholmsträff söndag 21/5 kl. 16:00 Grillska huset i Gamla Stan

Föreslår en Forumträff på söndag den 21 maj klockan 16:00 på cafë Grillska huset (Stortorget i Gamla stan), där kan vi också planera någon kul och trevlig aktivitet framöver!

3 gillningar

jag kommer gärna om jag inte köper mig en sistaminuten :blush:

2 gillningar

Hej! Jag kommer gärna😊

1 gillning

Är jag hemma kommer jag gärna :slight_smile:

1 gillning

Jag kommer gärna!

1 gillning

Jag kommer gärna!

2 gillningar

Jag kommer gärna också! :slightly_smiling_face:

2 gillningar

Men alltså jag är ju så snurrig. Har konsert med kören på söndag (haha att jag kunde glömma det?!).
Men jag vill gärna med nästa gång :blush::wave:

Jag vill gärna vara med.

2 gillningar

Jag hade väldigt gärna följt med men kan inte då jag har barnen denna helg. Men kommer gärna med framöver, behöver verkligen lägga min energi på att göra trevliga saker! Hoppas att ni en mysig träff med massvis med positiv energi!

Vilka kommer idag till Grillska huset klockan 16?

Hej
Jag tänkte kliva ur min komfortzon X2 och komma😬.

Kan tyvärr inte, min son har varit så nere hela veckan (legat i sängen 24/7) så jag åker ogärna ifrån honom

:disappointed_relieved: tråkigt att höra. Såklart du stannar hos honom.

Skulle verkligen varit kul att komma. Tyvärr har jag överlämning runt den tiden och 1 timmes resväg så det kör ihop sig lite…

Jag har fått förhinde :disappointed_relieved: Kommer gärna nästa gång!

Förhoppningsvis kan jag få hjälp med barnvakt, om de hinner hit i tid, och då kommer jag trots allt!

Jag kommer! Ses vi utanför?

Jag ställer mig utanför iaf vid 16 :slight_smile:

hejsan! Om vi bara är 3 stycken som kan komma idag, så kanske vi ska skjuta upp träffen 2 veckor, dvs samma tid och plats den 4 jun (Trilska huset 16:00 den 4 juni)i. Vad tycker ni?