Sexfilm

Jag misstänkte min fru vara otrogen mot mig vi har varit tsm i snart 8år, vi har två barn i 4-6år.
Vi har varit gifta i 4år, min fru började jobba extra mycket före och under sommaren, hon jobbar som personlig assistent. Hon är introvert och gillar inte att hänga så mycket med andra människor, men hon började vara med en kille på jobbet som hon samåkte med och jobbade med nästan jämt, jag blev glad för hennes skull, dom umgicks även utanför jobbet då han också hade barn, jag har aldrig varit svartsjuk på någon, och är väldigt blåögd och har stor tillit, i höstas så börja de gå ett ryckte om hennes jobb om att de in lätt en affär, hon nekade i sten att de var så, jag trodde på henne även fast jag vet om att hon ljugit att hon skulle jobba men åkte hem till honom på kvällen, jag konfronterade henne och hon sa att hon inte mådde bra och att han skulle köra in henne på psyket då de både haft samma konstiga uppväxt och de förstod varandra som ingen annan gör var hennes försvar och hon hade inte varit otrogen, de här var i juli/augusti.

Men mot hösten började ryktet gå att de varit otrogen på jobbet, hon blev uppsagd på Inge grunder alls sa hon för mig facket kunde inte göra något, jag tog strid för henne och hennes kollega mot bolagets chefer att de sprider falska rykten och jag tänkte anmäla dem för förtal.

Månaderna gick och i slutet av oktober har min fru glömt låsa sin telefon och jag kollar den och hittar en sexfilm på henne och hennes kollega, jag konfronterar henne och hon erkänner att de haft sex 2 gånger, Inge mer säger hon. Ser även bilder när de hånglar vid andra tillfällen.

Vi reder ut det jag ger henne en chans, jag blir som på kär på nytt igen i henne allt känns fantastiskt nov,dec,jan,feb,
Hon blir uppsagd från sitt nya jobb igen i slutet av feb och jag börjar tänka att två gånger på kortvarsel känns märkligt,