Otrohet och lögner

“Du kommer kanske tåla mindre bull shit i framtiden och inse att hans förlust blir din vinst.”

Så sant!! Man har trots allt vunnit en del: både klokhet och att vara mer på sin vakt! På gott och ont! Men så sant du skriver! Jag har höjt min ribba för Bullshit rejält vilket hjälper mig otroligt…både i arbetslivet och privat! Bra skrivet!

Förlåt. Men vilket sätt. Varför gör man så.
Varför kan man inte bara ge fan i att vara otrogen och hålla sig till sanningen.

Jag blir så less.

Jag fick med mig ett uttryck härifrån 2015 som jag aldrig kommer att glömma.

Vindrutan är större än backspegeln.

Ta hand om dig.

Äckligt fynd! Kram på dig!

Hej!
Jag känner igen mig så mycket i din berättelse, för två årsedan så började mitt ex att bedra mig, nästan likadan historia.

Började få kontakt med en kille för 4 årsedan, då hände inget, bara sms, sen för 2 årsedan så började otroheten med samma kille.
Vi hade också levt ihop i 24år.

Och mycket var ju mitt fel, det var så mycket negativt, vi hade så tråkigt, ja det var både det ena och det andra.
Jag erbjöd parterapi, men fick till svar: "vad ska vi dit och göra, de känner ju inte oss ".

Hon flyttade hösten 22, och jag har inte pratat med henne sen dess, bara via sms då O då.

Jag såg att du fått mycket bra tips, men jag säger som andra, prata med din chef, det gjorde jag, och fick direkt prata med en psykolog, ja prata med de som du kan, det hjälper.
När jag hade pratat med min bror, så släppte mycket ifrån mina axlar, han var på min sida och gjorde klart hur man gör med personer som strular, han sa: "det är bara dra ett streck över folk som krånglar ".

Ja lite kort om min historia

Just det, killen som hon strulade med, ville inte ha henne, utan ville bara leka lite.

3 gillningar