Oskarshamn, Kalmar, Västervik

Någon från denna sidan av landet som vill träffas och prata lite?
Är själv kvinna mitt i skiten och vill jättegärna filtrera med andra,

Hur går det hittar du någon att prata med, själv är jag en man snart 35 år med brokig lång, tr0kig seperation i det området

1 gillning

Går inget vidare, dåligt med folk härifrån.
Jobbigt för dig, som för oss alla - kan säga med all säkerhet att detta är något av det värsta som jag har gått igenom.

Har läst igenom dina inlägg och vi sitter så gott som i samma båt - vilken röra.
När min man drog hade han påbörjat renovering överallt, precis i varenda rum är det lite tapeter nerdraget och färgkladd överallt. Ni kanske hade bättre organisation när det gäller er renovering men som ensam mamma med alla denna ångest så har jag inte orkat ta tag i något. Bara det ger mig extremt mycket mer ångest faktiskt.
Det här med djur ät svårt, när min flyttade så valde jag att ge bort vår hund. Han gillade inte det alls men eftersom han knappt har barnen så skulle hunden aldrig få det den behövde. Känns kanske lite kallt att göra sig av men en 9årig hund men det fanns ingen möjlighet att jag skulle kunna ta hand om henne helt med mitt jobb och sedan barnen. Tyvärr…
Jag har tre barn, mannen har en hel drös till som han aldrig träffar.
Jag tycker att du ändå skall vara glad att ditt X tar ansvar för barnen och har dem varannan vecka som ni har bestämt. Finns på tok för många som skiter i sina barn efter ett uppbrott. Sedan är det givetvis svårt att vara utan barnen men man vänjer sig vid det också har jag förstått.
Jag bor utanför oskarshamn så här, som på många andra mindre orter, står inte huset högt i värde innan de är i tipp-topp. Har kanske inte tänkt att sälja just nu men det känns inte helt kul att bo kvar heller…

Lite som att läsa om sin egen seperation men ändå inte, renoveringen är rätt bra strukturerad. Är ju jag som startat och gjort den så.

För mig tog det stopp då jag inte ville fortsätta öka ett värde på ett hus jag ska lösa ut henne från… Huset är inte löst än men på gång kanske…

Ja asså hon har barnen men inte i närheten av mig. Jag har dem nog 70%.

Hon har ju så mycket annat i sitt liv som ät viktigare just nu.

Jag hoppas du får landa i det och komma till beslut om du vill bo kvar eller ej i lugn och ro!.

Själv kan jag inte sälja utan att gå back men tjänar nog kanske iaf hoppas jag en slant på att lösa ut henne och renovera färdigt… Huvudanledningen för mig är iaf att barnen inte ska få 2 nya boenden.

På ditt namn så förstår jag var du bor iaf