Oförklarigt ignorerad

Instämmer med @onedaymore.

Du är tyvärr inte oförklarligt ignorerad, som din tråd heter, utan du är en sorts emotionell leksak åt henne.

Hon ignorerar dig för att hon inte är tillräckligt intresserad av dig för att stanna i en stadig relation och hon håller lite halvdan kontakt för att fortsätta få din bekräftelse. När någon ger dubbla signaler är det normalt att undra vilka av signalerna som är mest rättvisande. De positiva eller de negativa? Och svaret är de negativa.

Mitt råd är att du inte ger henne något ultimatum alls. Inget nu eller aldrig. Ge henne bara ett “aldrig”. Längre fram hittar du någon som inte ger kroniskt motstridiga budskap till dig, utan som är konsekvent.

2 gillningar

@Largo
Förlåt en okunnig stackare här… vad menas med icke PK :see_no_evil:

PK=politiskt korrekt… :wink:

2 gillningar

@Legend92 hur går det?

Det gick åt skogen… hon sa att hon hade covid och kunde inte ses. Såg henne idag med samma kille jag nämnt tidigare. Så känner mig tom

1 gillning

:see_no_evil: vet denne kille om dig?

Det är bedrövligt att bete sig så o hemskt att upptäcka den vägen att se detta på håll att hon är med en annan o ljuga så.

Konfrontera henne!

2 gillningar

Broder.
Lösningen på ekvationen är uppenbar.
Du har den mitt framför snytan.
Problemet är att du inte vill se den, inte ta in den och inte acceptera den.

Hon lekte med dig.
Hon är inte seriöst intresserad.
Hon har gått vidare.
Är du klok och vill skona dig själv och dina känslor avslutar du kapitlet om henne i ditt livs historia.

4 gillningar

@Legend92
Så tråkigt! Men då vet du iallafall nu! Kanske lite lättare att gå vidare då? Det finns en annan kvinna där ute för dig! En som är engagerad i dig och bara dig!
:heart:

1 gillning

Hitta på nåt som du kan vinna vänskapen/kärleken med istället för att vänta på hennes initiativ tycker jag. Hon tycker ju om padel t ex
Kärleken byggs med saker att göra tillsammans .