Nya vänner i Umeå

Har just blivit lämnad med en 5-åring och ett till barn på väg. Skulle gärna träffa/prata med någon annan som vet och förstår hur det känns. Jag känner att det skulle vara nyttigt att ha andra människor runtomkring och något positivt att se fram emot. Man, kvinna eller ålder spelar ingen roll.

1 gillning

Hej jag är nog tyvärr på väg att bli lämnad fast hon inte sagt att det är så än men jag lider med dig och hoppas att du har fått bra stöd.
Själv bor jag i Sundsvall

Jag befinner mig i likvärdig situation som Andreas, det finns stor risk för att vi väldigt snart befinner oss i skilsmässa då jag och min man har balanserat på en mycket skör tråd länge, nu känns det som att vi är på väg dit även om inget har sagts än… Vi har två barn ihop vilket såklart komplicerar det hela.
Jag bor i umeå och skulle gärna lära känna andra i likvärdig sits, kanske för att ta en promenad eller en kopp kaffe ihop emellanåt.
Det är bara att höra av dig!

Hej. Jag är intresserad av att träffas. I din situation nu och vill gärna höra hur det går för dig och om du har några råd för någon i min situation.

Finns ganska nära, blev nyss dumpad för en annan. Vill du kan vi ses :blush:

1 gillning

Jag med finns i närheten. :slight_smile:

1 gillning

Samma här fast i lycksele, nära fast ganska långt ifrån :see_no_evil:

Vi har hunnit flytta isär, alldeles nyss. Kanske inte i samma kris som du, men inte långt ifrån tror jag. Har barn hemma.

Hej… Jag har blivit lämnad för en annan. Vi har 2 barn. Det är så tungt.
Har Du lust ses å prata? Jag borvibLycksrle

Bor också i närheten, inne i Umeå ibland :slight_smile:

Hej. Någon som vill träffas i helgen? Fika och kanske en bio eller nåt för att tänka på nåt annat?
Mvh lars