Min man vill skiljas

:sleepy: Fick reda på för ca 2 veckor sedan att min man vill skiljas, vi har vart tillsammans i 12 år och gifta 4, när vi träffades så hade han 2 barn sen tidigare och jag 2 barn sen tidigare dom var då 6,6,8,9 år så dom har i precis vuxit upp tillsammans, vi har haft det ganska tufft från början när vi träffades, då han både hos sinna föräldrar efter ett totalt trasigt förhållande, 1 år efter vi träffades så bestämde vi att jag och mina 2 barn skulle flytta ner till han föräldrar så vi kunde försöka hitta en tillräcklig stort hus till våran nya familj, det vart så att vi köpte en tomt och min man och min svärfar skulle bygga vårat nya hus. Så boendet hos mina svärföräldrar vart nästan 3 år, så bara det vart en tuff start för vårat förhållande, nu har vi bott i vårat fina hus i 8 år. Nu kom han för ca 2 veckor sedan utan någon som helst förvarning om att han inte älskar mig längre och att han mår dåligt i vårat förhållande, och han tror att både han och jag kommer att må bättre på varsitt håll. Jag har nu i 2 veckor knappt sovit eller ätit och bara sitter och gråter, känns som att hela mitt liv bara har raderats. Känner mig så dum och lurad då jag inte alls har trott att han inte älskar mig. Var tillsammans med mina barns far i 18 år innan vi gick åt ett varsitts håll, men då var det jag som ville gå och kommer ihåg hur dåligt jag mådde då, nu är det jag som blir lämnad av någon som jag älskar otroligt mycket och har trott att jag ska leva med resten av livet.:sob::sob::sob:

4 gillningar

Stor kram! Vi är många här som upplevt tuffa saker på olika vis och det är alltid lika smärtsamt att läsa om andras berättelser. Så ledsen för din skull! Jag förstår att det varit en chock för dig. Vill uppmuntra dig till att försöka ta små steg till att börja ta hand om dig. Att sova, äta och gå ut, viktiga saker. Har du fått något samtalsstöd? Har du kontakt med familj/vänner som kan finnas för dig?

Ta hand om dig <3

1 gillning