Min man otrogen

Jag är helt slut fick veta att min man har haft kontakt via nätet med flera kvinnor sedan haft sexuellt umgänge med en kvinna. Kom på han när jag och min äldsta dotter upptäckte att min man fick sms i mobilen av en kvinna . Det stod även i sms hemska detaljer vad dem pratat om ,planerade för nästa möte med varandra och ha sex . Det kändes som hela världen raserade för både mig och dottern. När hon också fick se vad hennes pappa har hållit på med.Nää det här en mardröm man aldrig vill vakna upp . 22 År tillsammans det här inte tydligen betytt någonting tillsammans. Pratade med min man efter vetskapen så han bara att det var mitt fel , han har inte kunnat visa skänslor för mig och han vet inte varför?

@Johanna77

Vilken mardröm, förstår att både du och dottern är chockade. Det är ett brutalt uppvaknande att inse att den man älskar och tillbringat halva livet med, inte är den man trott.

Låt det göra ont, för det gör det. Skrik, gråt och var arg eller vad som känns rätt för stunden. Denna jävliga bubbla du befinner dig i just nu, kommer du komma ur (även om det inte känns så), se bara på alla fina människor på denna sida, med jobbiga händelser bakom sig. Vi finns här för dig!

Försök inte skuldbelägga dig själv. Detta beteende är din mans och bara hans ansvar. Har han svårt att uttrycka känslor för dig, så visst. Ta då tag i det problemet. Gå inte och var otrogen!

Du har inget att skämmas för, kom ihåg det och sträck på dig. Sörj det ni hade och hur han en gång var, men se krasst på det han gjort mot dig och era barn. I slutändan kommer du gå vinnande ur detta, en sån här skit-gubbe vill du nog ändå inte ha.

1 gillning

Nää det är sant som du säger ,jag och både min dotter och har även en son som tagit det hårt .Men man tappat helt förtroendet för både honom och andra män runt i kring och kommer ha svårt att gå i förhållande kan inte ens tänka på andra män just nu känner ett avsky

Jag förstår dig så väl💕 har varit i samma sits men utan att barnen fått veta det. Lider verkligen med dig och det kommer påverka hur du ser på män i din närhet långt om inte för alltid. Jag är nu sju år från otroheten och ett år sen vi separerade då jag tänkte att det va värt att försöka reparera för barnens skull. Ett av de största misstagen jag gjort för tilliten va totalförstörd och jag litar fortfarande inte på män. Så den som vill ha ett förhållande med mig kommer få vara helt öppen om det ska fungera men är inte så intresserad för precis som du skriver känner jag lite äckelkänslor vid tanken. Styrkekramar till dig❤️

Ja det tar ett tag , innan tilliten kommer tillbaka. Man får se vad som händer i framtiden men just nu har jag bara äckel kännslor inom mig. Tack för dina ord ändå det värmde :heart: Och Styrke kramar även till dig . Men jag har bestämt ändå att det blir inte mera han eller jag. Och han säger att han känner inga känslor för mig ,då är det inget förhållande mera.Annars skulle det bli ett förhållande med en vägg. Det mesta är det tyngsta att allt detta har nyligen hänt och svårt ta in än och smälta allt.

3 gillningar

Känner igen det där . Allt är mitt fel!!
Projecerar !

Det är säker många skyller, så att allt är mitt fel eller ditt fel. Med tiden hoppas man alltid att just min man vet att han gjorde ett stort misstag. Att gräset är inte grönare på andra sidan.

1 gillning