Mallans Inn - Puben där du kan ställa sorgen utanför dörren om du vill... Kom in.. även du som tar den med dej

Ja, kanske får ta en titt på den

Nu har jag lyxat till det med en Propavan till natten… hoppas innerligt den funkar. Är redigt trött på att lyssna på ängeln Gabriels vägledda meditation från kl 03 för att eventuellt somna av leda efter ett par timmar…

1 gillning

Är själv lite förundrad att han inte protesterar. Men så länge han verka tycka att det är okej så fortsätter jag med samma rutin haha.
Lär nog slå över en dag :joy:

Håller tummarna att du får lite sömn.
Har också snittat på 3,5h-4h / natt senaste månaden.

Det är inte farligt med bara tre timmars sömn, sa doktorn jag träffade idag. Man sover det man behöver för att överleva! Fast att man inte känner sig vare sig pigg, skärpt, smart eller snygg är nåt annat.

1 gillning

Vågar inte säga det men sömnen har ändå blivit bättre för mig. Min minste son kommer in när han är här och till skillnad fr förut låter jag honom vara kvar och tankar oxytocin.
Tyngdtäcket gör nog också sitt.

2 gillningar

Kanske inte, nu känner jag mig iof hyfsat pigg och skärpt. Smart och snygg vet i fan. Haha

Men så är det säkert att kroppen klarar det, samtidigt vi vet ju alla vikten av sömn och mat, utan det börjar ju vissa funktioner stängas av eller nedgå.

Sonen sover fortfarande hos mig, och jag låter hon gärna göra det. Jag resonerar som så att han kommer självmant inte vilka sova i min säng om ett tag så just nu njuter jag så mkt jag kan.
Jag är så glad att han i telefonen säger puss jag älskar dig pappa inför sina kompisar utan att skämmas, eller kramar mig och pussar mig hej då när jag lämnar honom vid skolan osv.

De växer upp fort nog iallafall.

2 gillningar

Funkar tyngdtäcke? Tycker du att festväg skönt?
Har funderat på ett men kör ju kingsize täcke och sådana i tyngdtäcke blir så jäkla dyra. Vet inte om det är värt det

Imorgon får det bli fest på Mallans om ni inte tar inlägg 10 000 ikväll
Jag ska försöka blunda och inte få ångest
Det verkar slå till som bäst på morgnarna.

Har en tyngdfilt i soffan jag tar till ibland

Sov gott hoppas att du får en skön sömn med fina drömmar. :blush:

1 gillning

Kan vi komma upp i 10 000 inlägg idag?

Jag är nästan ledig idag :joy:. Ska gå en promenad nu och vid kl. 10 ska jag ta ett jobbsamtal.

Har ff ont i huvudet efter gårdagen samarbetssamtal med sonens pappa :pensive::persevere:.

Vi kämpar på mot 10 000 inlägg! :muscle:
Och jag kämpar emot lusten att svara på ett sms jag fått från X.

1 gillning

Ibland är det bättre att försöka stå emot lusten att svara så att det inte blir ett svar i affekt. I

2 gillningar

Helt klart är det så. Dessutom vill jag inte att mina mest dräpande kommentarer finns bevarade i skrift. Och det är läge för ett sådant svar nu. Nä, jag ska inte svara. :muscle:

1 gillning

@mallan finns du kvar och kikar in?! Det känns som du ska föräras det 10 000e inlägget i denna en gång fantastiska tråd :slight_smile:

2 gillningar

Ja vi anropar Mallan :slightly_smiling_face:
Men jag tror det är denna @MallanB

1 gillning

Undrar om inte Johan40 var inblandad på nåt sätt

Jag var aktiv här när tråden startades. Så även @Myranmamma @Lova @Honungspaj och många fler. Nedräkningen påbörjas!