Mallans Inn 2.0

Jag har ju lång kötid så det bör förstås gå framöver också. Men ja, läget är riktigt bra och man behöver kanske 12 års kötid för en sådan. Men den har jag ju sen också… ja, det är mycket att tänka på.

1 gillning

Tänkte mer om det är där du vill bo även när dottern gått ur skolan?

Jag tror jag vill stanna i området som det känns nu. Men det vet man ju aldrig iofs

1 gillning

Trevlig Valborg till er alla :clinking_glasses::fire:

6 gillningar

En trevlig Valborg till alla…
.
Till @Noomi , en gammal TV-serie på SVT som är bra e ju Rapport, man vet inte och innehållet växlar hela tiden, he he

3 gillningar

Jag har börjat kolla Baby Reindeer på Netflix, inte alls nån krimserie men den verkar bra! Har nån annan sett den?

2 gillningar

Glad Valborg🔥
Och om ni eventuellt ska mysa ner er i soffan efter elden så kan jag varmt rekommendera Netflix nya superserie ”Baby Reindeer”

4 gillningar

Ah, du har sett den! Jag är på avsnitt 2 nu . Insåg nyss att Martha-skådisen var med i Outlaws tidigare, hon är bra!

Ja det är hon verkligen☺️ Ja jag fastnade helt, ett väldigt välskrivet manus och bra skådisar. Det är alltid extra kul när det lyser igenom.

2 gillningar

Ja, ungefär så här kul var det ju… :rofl:

Härligt härligt, tänk vad Du lär dig massor @Noomi

Ja, det vet ju du… du har garanterat tragglat den TV-tablån och se hur klok du blev :smiley: :revolving_hearts:

Tack för det Skönheten.
.
Hur går det med måleriarbetet i gzraget ?

1 gillning

Måleriet är äntligen klart, bara återmonteringen av hyllplan, skåpsinredning, diskbänk, blandare etc. som återstår så kanske när denna veckan är slut :pray:

Sen ska alla grejer tillbaka och in på sina platser :face_exhaling:

Det var lång väg från 11 januari till 11 maj (om jag har tur) :see_no_evil: :sweat_smile:

Sicken jävla lång tid, oj oj…

1 gillning

Ja, nåt så infernaliskt.

Det mest komiska av allt var att byggledaren hade så j-a bråttom när garaget skulle tömmas så jag nästintill förväntades slänga ut allt i snön. Så viktigt var det att komma igång direkt och vara supersnabba på alla moment, för som han sa så inom två månader måste försäkringärenden vara klara om de inte skulle få sämre rating hos Folksam :rofl:

Men det var ju såklart innan “alla” anställda blev antingen sjukskrivna, åkte på sport och påsklovsresor, skulle bara åka om nåt badrum/kök bla bla. Så i morgon eller övermorgon var standardsvaret vecka efter vecka och månad efter månad :face_exhaling:

Men snart så, blev riktigt fint både tak och väggar. Som ett nytt garage faktiskt, och det är ju vad det är eg… på insidan iaf.

3 gillningar

Nu är äntligen allt med garage/förråd klart, bara sluträkningen kvar :see_no_evil:

Är det någon som har en bra krim-serie att föreslå? :revolving_hearts:

Jag har inte haft ro att se på TV på flera veckor, men nu äntligen :sweat_smile:

4 gillningar

Det börjar en ny krimserie på svt just nu. Seriemördaren från Wales.
Ingen aning om hur bra den är men brukar gilla brittiska krim.

1 gillning

Tack, jag ska kolla upp den… troligen måste jag vänta några veckor för jag avskyr att tvingas vänta mellan varje avsnnitt :pray:

Hej @Noomi
Om du har tillgång till TV4 play och ev. kan komma åt Beck så är film nr:50 skapligt ny.