Ledsen

Fortsätter diskussionen från Lämnad för andra gången av samma man:

Tungt, sitter på jobbet. Om två dagar har det gått en månad. Hur skall man bli glad igen? Saknar mitt gamla jag. Är glad och sprallig för det mesta. Nu är jag något helt annat. Försöker att inte skriva sms men efter 1 dag utan kontakt så skriver han alltid nåt. Hur mår du? Har du sovit? Svarar sakligt fast jag skulle villa skrika ut hur han förstört mitt liv. Fortfarande har han inte berättat om någon ny. Han bara sa att han inte tänker flytta ihop med någon. Skulle han inte ha någon så hade han nog sagt det. Vet ju att jag inte mera har något att göra med det. Vill inte ha honom som han var den sista tiden men den han var saknar jag ju så oerhört. Skitliv.

4 gillningar

Hur sjutton fortsätter jag i min egen tråd?

Du är en otrolig kvinna ! Har läst nästan allt du skrivit, att du orkat genom helvetetsåren fattar jag knappt, och denna gång hade din man k*ken ute om igen - han är otrolig. Nu måste du skippa tankarna på återförening, du har rest dig tidigare - du vet redan vad som kommer, DU FIXAR DET :sparkling_heart::sparkling_heart::sparkling_heart:

Tack för de orden. Har inte själv läst mina gamla inlägg sen 10 år tillbaka… kanske jag borde. Och du har så rätt. Har nog stått ut med helt tillräckligt. Det är väl så att jag vet inget annat. Har aldrig varit otrogen och jag var 17 då vi träffades. Vet väl inte hur det kan och borde vara. Jo, denna gång ska jag nog hel igenom och börjar nog lite inse saker och ting. Tack.

1 gillning

Läs dina gamla inlägg, visst fan kommer det att svida i ditt hjärta, men jag tror att du kommer att få styrka den vägen. Djupt inne i skallen sitter din erfarenhet som kommer att förenkla ditt beteende framöver, dina svar hittar du lätt. Res på dig och sträck ut din kvinnokropp och skrik “jag kommer igen”, visa din “skitkarl” att denna gång jämnkar du inte och skit i att ropa efter han.

:rofl::rofl: tack, du gjorde min kväll!

Va inte rädd.
Eller, va det, men våga ändå.
Du förtjänar mer.
Du har ett liv, precis som vi.
Ge dig själv det bästa du kan.

Nu.
Idag.
Kram.

2 gillningar