Han har "flickvän"

Hej.
Vet fan inte vilken ände jag ska börja…
Men jag har haft kontakt med en man under några månader där vi till mesta dels har hyst sexuella ämnen.
Igår frågade jag honom rätt ut om han är s.k “fri och ledig” för att slippa drama och andra tråkigheter.
Då svarar han " jag tror det" " det har varit knepigt" “rörigt”

  • svarar med att jag trodde han var singel då han sagt att han är fri. - han ville med andra ord använda mig vid sidan av o leka med!

Ska tilläggas-
Han verkar ha väldigt mycket runtomkring honom just nu, mycket jobb, mycket med barnen och sjukdomar!

Varpå jag får ett långt sms tillbaka där han ordagrant inte kommer diskutera detta, och han orkar inte med allt som händer runtomkring honom.
MEN ändå tycker han vi ska träffas och aka “knullar skiten ur varandra” inget mer.

Jag vet inte alls hur jag känner inför denna situation.
Kanske har snudd på känslor för honom, eller om det är ren attraktion (svårt o säga)

Vad fan gör man med en sån karl???

Uppenbarligen är han inte ärlig mot dig.
Antingen är han fri eller inte.
Om han inte vet själv är han inte klar med sin föregående eller så har han fler på g.

Frågan är vad du vill ha ut av en relation?
Vill du vara en knullgumma?
Ett tömningskärl för spermier?
Är det en sexuell relation utan förpliktelser du är ute efter?
Tycker du hans språk och den attityd han ger uttryck för är ok?
Kan/ vill han inte diskutera så mycket mer än sexuella ämnen så är det vad du får.
Nöjer du dig med det kör på.

Vill du något mer och mer seriöst, dumpa honom.

1 gillning

Ja han har inte varit ärlig vill du bara ha sex så får du väll fundera om det är så du vill ha det annars gå vidare !!!

1 gillning

Nej det håller jag med om, jag trodde faktiskt på riktigt att han var singel, antingen är det det eller så har har han flera, jag vet knappt vad jag ska tro längre.
Nej han diskuterar inget annat än sexuella ämnen, det är aldrig frågan hur jag mår- vad jag gör- eller liknande.
Känner att detta inte känns rätt längre.
Men hur han i flera månader orkar hålla på- detta började redan i okt-nov

Hur man kan tycka att ens en sådan man är charmig- jag har aldrig anat något, jag visste att han var tillsammans med någon o att de bröt upp typ förra våren /sommaren…detta kanske är någon ny, eller så är det samma, det vetifan

I mina ögon börjar en sund, seriös relation med att lära känna den andra.
Vem är du, var kommer du ifrån, vad har du för familj, värderingar, politisk åskådning, vad arbetar du med, vilka intressen har du o s v.

Känner man att det klaffar och verkar intressant kan man gå vidare med att ses på ngt neutralt ställe och känna sig för

Ni verkar ha gått rakt på det sexuella. Kanske har han fått uppfattningen att du är en lättfotad fjäril som är lätt att få i säng.

Är han inte intresserad av dig som person och av ditt mående nu lär han inte bli det sedan heller.

5 gillningar

Dessvärre känner vi varandra genom arbetet…
Ja det verkar inte bättre än att han tycker det…konversationen börjar alltid sexuellt…intresse verkar inte finnas där förutom det sexuella…nämnvärt är att han 40+

Finns bara en väg o gå- och det är vidare…jag är för gammal för att vara 3:e hjulet

2 gillningar

Så sant du är värd så mycket bätre ! Gå vidare !!! O du riskerar desutom o såra någon son nog inte vet om dej ! Sådana killar är inget o läga Krafft på ta hand om dej ! :shamrock::sunflower:

2 gillningar

Åh, jag fick intrycket att ni inte kände varandra sedan förut.

Är han mycket äldre än du? Har ni hållit på och kramas på jobbet? Träffas ni och diskutetar privat där?

Jodå, vi känner varandra, han påstår att han “spanat” in ca 1 års tid.
Nej 6-7 år äldre typ…inga kramar, inga närmanden…1 gång har vi diskuterat eller ja han nämde att det “vore kul”
Annars kan jag inte påstå att han försökt med någoting - det är precis som att han är blyg.

Utom i skrift då.
Vad vill du?

Vill du ha en seriös relation måste han först göra klart med det han har nu, vill du vara snuttefilt så kör.

Personligen gjorde jag ett dåligt val när jag hade det turbulent i mitt äktenskap och mitt jobb när jag fick knulla skiten ur en några år äldre, ensamstående kollega som jag spanat in. När hon gett mig det jag ville ha och började försöka styra mina kostval blev hon för mycket. I backspegeln och eftertankens kranka blekhet skulle jag skonat min frus, hennes och mina känslor genom att låta henne vara och inte låta kuken styra hur emotionellt och sexuellt frustrerade jag än var.

3 gillningar

Jag vill ha ett seriöst förhållande.
Jag tror att om jag gör valet att ligga med honom så kommer det ställa till mer problem än vad det gör nytta - både arbetsmässigt och privat.

Det kanske är det han vill- få det han vill ha, sen slänga bort mig som en vante o gå till nästa!!

Inledde ni ett förhållande vid sidan av? Hade du känslor för henne samtidigit som du levde med din fru?

Då ska du spola honom.

Min sorgliga historia finner du under rubriken “Jag - en svikare.” Det korta svaret är att jag inledde ett förhållande med min kollega medan jag ännu var gift. Ja, jag gillade min kollega, hennes intigritet och självständighet. Den rök all världens värld, hon hängde upp sitt liv, sin lycka på mig och kvävde mig med tillgivenhet. Hon var inte den och som jag trodde utan blev för mycket för mig.

1 gillning

Jag kanske är från stenåldern men att börja med sex eller sexsnack är inte mitt förstahandsval om jag vill ha, eller signalera att jag vill ha, en seriös relation…… dessutom blir jag nog inte riktigt attraherad av en person utan att ha lärt känna honom….
För mig skulle det vara helt avtändande med sexsnack, pang på, med en person som jag inte känner.

Men vi är alla olika.

Att inleda kärleksaffärer på jobbet kanske inte heller är det bästa, beror förstås på hur nära ni arbetar och hur stor arbetsplatsen är.

Vill du komplicera ditt liv med en komplicerad person?
:heart:

4 gillningar

Jag ska ditt inlägg,så kanske jag får sammanhanget.

Vi jobbar inte nära varandra alls, så det finns möjlighet att inte träffas alls…just nu blir jag bara äcklad av allt vi sagt till varandra…jag borde fan fattat

Jag har nog läst tråden lite slarvigt för har inte greppat om ni ”bara” pratat sexuella ämnen eller också haft sex?

I vilket fall, är du ute efter en seriös relation så är denna man inte rätt för jobbet. Han är uppenbart inte ute efter detsamma. Han verkar bara vara ute efter något ”casual” vilket kan vara okej om alla som är med i den leken har valt samma spelregler.

Bespara dig själv allt besvär och se dig om efter en annan man att dejta som vill samma sak som du :smiling_face_with_three_hearts:

3 gillningar

Nej vi har inte haft sex.
Problemet i detta hela att jag trodde han var ute efter något seriöst, att han faktiskt ville lära känna mig på riktigt - inte bara i arbetet…men iom att jag fick reda på att han ev är i en relation så känns detta inte lika lockande längre.
Jag får väl vara glad för att vi inte hann gå så långt som att ha sex.
Känns som att denna man inte alls vet vad han vill, o spelar/kör med det sexuella för att antingen leka av sig eller så är han bara en man som letar efter spänning i vardagen.
Seriös är han iaf inte!

Och undrar hur många fler kvinnor han ghoastat på det här sättet.

2 gillningar

Attrationen från bådas våra sida är det inget fel på,men jag tycker det senaste att sex-pratet har bara blivit grövre o grövre…det har blivit avtändande helt enkelt.
Vi jobbar inte nära varandra så det är ingen fara.

2 gillningar