Forumträff - Västerås lördag 4 februari 2017

Finns det fler som är precis i början på resan mot ett nytt liv? Eller kanske kommit en bit, men ändå har behov av att träffa andra i liknande situation?
Tänkte att vi kanske kunde träffas i Västerås nästa vecka isf? Jag ska fly hem till familjen den veckan, och då jag planerar flytt ditåt vore det SÅ fint att lära känna nya människor i samma situation :blush:

1 gillning

Även jag tycker att det skulle vara skönt att träffa folk i samma situation och prata. Släkt och vänner i all ära, men den som inte är inne i det har svårt att förstå fullt ut vad det handlar om.

För mig fungerar det bäst kvällstid efter 17.30 ungefär, men är ganska flexibel om det kniper.

Ja, det hade verkligen varit befriande att prata med någon som är DÄR nu liksom!
Vad gör man? Fikar? Tar en öl? :slight_smile:

Jadu, ingen aning :slight_smile: Alltid trevligt att ta en öl. En matbit kanske?

Ni som har varit med på sådana här sammankomster, har ni några tips?

Inga fler i Västerås eller dess närhet som är pigga på att träffas?

Hej!
Jag bor i Enköping o skulle gärna vilja vara med på en träff

Hej!

Vad roligt, då är vi ju ett litet sällskap.

Mitt förslag på ställe är Café Gränden. Det ligger centralt och man kan även få sig en matbit. Låter det bra?

Vad sägs om att träffas nu på lördag eller söndag, skulle det fungera för er?

Har funnits här på forumet ett tag nu och känner att jag passerat den värsta krisen.
Men jag bor i Västerås och hänger gärna på här.
Jobbar dock i helgen men kan lördag efter 17.

Då föreslår jag lördag 17.00 på Café Gränden. Hur ser det ut för er då, Jungfrun och Sorgsenmenstark?

Om du taggar dem @Sorgsenmenstark och @jungfrun så tror jag att de får mail :slight_smile:

Genom att bara skriva @Sorgsenmenstark och @jungfrun i den här tråden?

Jag kommer gärna på lördag :blush:

Kul att det blir av!!
Jag ska försöka komma, behöver ordna barnvakt bara! :blush:

Jag ändrar rubriken åt er så eventuellt fler som bor i trakten ser och vill hänga med! :blush:

1 gillning

Roligt! Jag är inte helt säker på hur det fungerar, men eftersom du skapade ämnet, @Sorgsenmenstark så antar jag att du kan ändra rubriken så att det där framgår vilken tid och plats som gäller?

Oj, @AbsolutIngenIdiot hann tydligen före, sorry :slight_smile:

Haha!
Inga som helst problem. Skönt att någon mer tänkte på det. :slight_smile:
@Sorgsenmenstark ser nog att jag varit uppe i rubriken och ändrat.

Hoppas ni får en riktigt trevlig eftermiddag/kväll.

Ett tips: Klicka på varandras namn så kommer ni till en personlig sida om var och en, där kan ni klicka på “kuvertet” och skicka personliga meddelanden till varandra.
Vill ni så kan ni byta mobilnummer alternativt att någon lämnar ut sitt OM någon blir sen och inte hittar er andra.

Kram!

1 gillning

Ja jag brukar få mail om någon skriver @Barajag

Nu går vi in. Om det är någon mer som dyker upp så sitter er vi långt in och är tre stycken.

2 gillningar

Ha det bra - lite avis :slight_smile: