Forumträff - Stockholm lördag 28 januari 2017

Ha det så trevligt ni på forum träffen❤

1 gillning

Tack för mysigt och trevligt sällskap idag. Det var så kul att träffa er @Luckepucke @armadeus @Reverie

2 gillningar

Så synd att jag inte kunde komma i dag. Hoppas att ni har intresse av fler träffar framöver!

1 gillning

Tack @Gaea, @armadeus och @Reverie för jättetrevlig träff. Fan jag blev på så bra humör :sparkling_heart:Skönt att prata och skratta tillsammans. Du var saknad @morgondag

3 gillningar

Skulle gärna vilja träffa er också men bor 25 mil från Stockholm så kanske någon gång man kanske kunde vara med /kram

1 gillning

Ja tack för så trevlig och varm träff idag. Känt mig glad hela kvällen tack vare er :innocent: @Luckepucke @Gaea @armadeus. Ser fram emot kommande träffar​:sparkles:

3 gillningar

Ska se om jag kan dyka in på en träff senare i vår.
Det blir nog bara för att jag vill träffa och krama om er för jag vet ju att jag är i helt “fel” fas i livet för att kunna vara ett jämbördigt stöd.
Jag hoppas att ni blir fler nästa gång.
Testa gärna att fråga vilka som verkligen skulle VILJA träffas och vilka “hinder” som som gjort att de ännu inte varit med; kan de enbart vardagar? Helger? Ojämna/jämna veckor?
När jag var mitt i vår kris så träffades vi mest torsdagar kl 17.30 för att många lättast fick barnvakt då och inte heller ville missa soffhäng och lördagsgodis med barnen.
Jag hade redan då utfluget barn så för mig funkade det mesta men de övriga hade det svårare.
:heart:

Hej alla och tack för en fantastisk forumträff. Var ett rent nöje och träffa @Luckepucke, @Reverie och @Gaea.

Som förra gången, kunde vi prata, ha högt i tak, inte känna några dömande blickar. Det känns så skönt att även under detta hemska och värsta tillfälle i mitt, och säkert i ert liv, hitta sådana fantastiska och underbart förstående människor. Ibland när man tappar förtroendet på mänskligheten så är det bara att titta hitåt, och se vilken välvilja och positiv energi som finns här.

Tack ni,

Och till @AbsolutIngenIdiot, jag tycker ABSOLUT du ska komma nästa gång. När jag anordnar gör jag det på jämna veckor, för alla ojämna har jag barnen.

Återkommer med ett nytt datum senare för en ny träff och om intresse finns :smiley:

Kram alla

4 gillningar

Hej,har just gjort mitt första inlägg men läst i forumet ca 2 månader.Har många att prata med men alla säger:Var glad att det är över,Fokusera på dig själv & barnen,Det blir snart bättre etc etc
Jag vill så gärna träffa er som vet vad jag går igenom! När blir nästa träff i Stockholm tycker ni?

Jag skulle verkligen vilja och behöva komma på en träff, men tyvärr är det nog omöjligt. Jag har 100 mil till Stockholm. De praktiska svårigheterna känns oöverstigliga.

1 gillning

Hey Susanline,

Jag hade tänkt sätta nästa möte den 11:e mars. Återkommer med en egen tråd om detta inom kort så håll ögonen öppna.

2 gillningar

Yes!