Forumträff - Stockholm lördag 28 januari 2017

Jag tänkte höra igen om intresse finns för ännu en forumträff denna vecka. (lite kort varsel)

Antingen på fredag eller lördag.

Återkom de som vill och vilken dag som passar bäst så kan vi bestämma.

Jag är på. Lördag är bäst för mig :cherry_blossom:

Åh, andra träffen som jag inte kan komma till. Ska hjälpa äldsta dottern att flytta på lördag.
Synd. Skulle så gärna vilja träffa er!

Skulle oxå så gärna, men min pappa kommer fre-sö och lö kväll blir det gäster - en liten grej som jag gör 1 gång pr år , 3 gäster och min pappa

Är det bara jag och @Luckepucke som ska med på lördag? Någon mer? @morgondag? är du med denna gång också?

Komigen nu gott folk. Skriv upp er här.

Träffar er mer än gärna men måste kolla om jag hjälp med barnvakt. Vilken tid har ni tänkt er?

1 gillning

Hm…kanske kan komma på lördag. Vilken tid tänker ni er?

Klockan 17? Vad sägs?

Jag kan tyvärr inte lördag kväll… så synd, andra gången jag inte kan. Men med den här frekvensen på träffar känns det hoppfullt att kunna komma med ganska snart :slight_smile: Din initiativförmåga uppskattas @armadeus ! Eller kan man komma bara en timme typ?

1 gillning

1tim går också bra. Bara o komma

Hej Alla,

Jag sätter lördag den 28e: klockan 17.00 som preliminärtid. Vill gärna ha lite anmälningar så jag vet vilka som kommer. Jag kan säga att sista mötet vi hade var väldigt härligt och lättande. Var med nu. Eller vill ni hellre sitta hemma, deppa ihop där och se de krympande väggarna när man mår som värst?

Här är det människor som förstår, går igenom samma sak som er. Ingen dömer, behöver ni gråta, så gråt. Vi gråter med er också säkert då. Men kom och lätta på hjärtat. Vi är ett gäng främlingar, men många här vet om varandras troligen största smärta i livet.

//armadeus

4 gillningar

Jag såg om förra träffen när den redan varit. Jag är intresserad, avvaktar ett annat besked först.

17.00 fungerar för mig

Jag kommer gärna den här gången under förutsättning att de inte ringer från kolgruvan och ber mig ta nattpasset. För då är det kört! :joy: :joy: :joy:

4 gillningar

Är ledsen men kan inte komma imorgon då jag inte hittar någon som kan vara med barnen under tiden! Hoppas att ni kan peppa varandra att vi kommer att hitta ljuset i vår tunnel! Stor kram till er!

1 gillning

Halloj.

Imorgon som vi vet kommer @Luckepucke och @Gaea

Vem.mer??

Jag har en inte så bra dag idag, men ska försöka komma ändå. Dock måste jag gå vid 17.30, så jag går nog dit vid 16.30 om ngn vill komma tidigare? Är det Vetekatten som gäller?

1 gillning

Jag kan 16.30

1 gillning

Vetekatten blir bra det. Jag kollar om jag kan 16.30. Men kommer.

2 gillningar

Vi står utanför