Forumträff Stockholm 18:E Februari!

Vad kul att nya ansikten kommer och komma :slight_smile:

Vi ses utanför ingången till Vetekatten klockan 16.00 idag.

Är ni sena, skriv, vi kommer gå då in och sätta oss.

Ses

3 gillningar

Hej forumvänner. Ville komma med på träffen men är i kolgruvan idag. Har haft en svår natt och vet inte hur jag ska ta mig genom dagen. Hade tänkt komma m till vetekatten i em, men tror inte jag kan ta mig iväg. Hoppas ni får en fin träff, säker på det m alla själsfränder i samma svåra situation.
Om jag känner mig bättre senare på em dyker jag upp. Kram till alla🌸

1 gillning

Kom gärna, kanske just särskilt för att du är nere i gruvan. Vi alla vet ju hur det är. Du är varmt välkommen och kommer du inte den här gången så går det fler tåg. Kram

1 gillning

Ok. Jag ber om ursäkt. Men mitt ex har ringt å bråkat. Hon säger för att det är min vecka vägrar hon ställa upp. Jag måste hämta mina barn nu.

Jag får anordna den veckan jag är ledig.

Men gå ni å ha kul. Ett gäng lär det bli.

Kram

Hej! Jag kommer, men 5 -10 min sen. Hur hittar jag er?

Vi kan väl stå utanför entrén helt enkelt kl. 16. Såg nu att du va sen @Miafia men vi kan väl skriva här var vi sätter oss

@armadeus va trist :frowning:

Hej allihopa😊
Jag har kommit fram till vetekatten nu. Är det någon annan som har kommit fram ännu?

Jag är runt hörnet kommer strax. Grön kappa

Jag står utanför nu. Längst ner vid klara norra kyrkog

Om det är fler som kommer är vi på Cafe del Mondo på Drottninggatan

Hoppas ni får en bra träff. Jag kommer inte, är tillbaka i kolgruvan. Men det blir säkert fler tillfällen. Kram på er!

1 gillning

Hej! Om ni drar vidare så hör av er! Är i stan och utan planer för ikväll.

Kramar
R

Tack för dina ord @namnlos de värmer och ger ljus i kolgruvan som jag befinner mig i. Så skönt att känna att man inte är ensam. Säker på ni haft en fin träff idag! Jag ska verkligen försöka komma m nästa gång. Stor kram till dig och de andra på träffen💞

2 gillningar

Tack till er som kom idag, det var verkligen kul att ses. Vilka fina brudar! Vi kommer ta oss igenom det här :heart::heart::heart::heart:!

3 gillningar

Tack för i dag! Roligt att ses😀! Uppåt och framåt nu❤

2 gillningar

@Gaea Tungt ha pass i kolgruvan men det kommer att vända en dag. Även när det är som mörkast och tyngst går tiden och sorgeprocessen. Det kommer bättre tider! Sänder styrkekramar​:muscle::cherry_blossom:

1 gillning

Ja tack allihopa för en jättetrevlig träff idag. Hoppas på flera sådana träffar framöver🤗 kram till er alla från mig☺

2 gillningar

Hmm mina smileys verkar inte bli de rätta när man svarar här på forumet…hur gör ni?

Tack alla för ännu en jättetrevlig träff. Ni som inte kom var saknade :grinning:

5 gillningar

Det är helt ok tack @Luckepucke (svarade här istället)

Jag hade ju barnen hos ex igår när det var min vecka. Men efter lite rabalder så, jaa, ville gärna komma. Speciellt då jag anordnade det. Men nästa gång får bli när jag är barnfri, för då blir det inte strul.

Hur gick träffen? Var det många som dök upp?

Jag sätter en ny träff snart när jag kan. Och då hoppas jag att vi ses

Kram på er