Forumträff Stockholm 18:E Februari!

Hej alla,

Tänkte vi drar ihop ännu en forumträff. Vi har haft lyckade träffar förut, och jag tror att det är dags för ännu en nu :slight_smile:

Jag tänkte mig klockan 16.00 på Lördag. Hur många kan? Plats återkommer jag med lite senare.

//Armadeus

3 gillningar

Jag är som vanligt på :grin:

3 gillningar

Denna gång kan även jag :slight_smile:

4 gillningar

Jag är intresserad av att träffas! Men osäker på om jag hinner denna gång. Behöver vara tillbaka i förorten vid middagstid. Gärna nästa gång annars!

3 gillningar

Det är så färskt för mig men kanske just därför. Jag ska kolla mina möjligheter.

4 gillningar

Jag kommer. Det var väldigt mysigt och givande senast att träffas, skratta och ventilera. :heart:

3 gillningar

Tänkte försöka komma denna gång,lite beroende på dagsformen.

2 gillningar

Hej. Kan ev komma på lördag. Blir det inne i stan?
Kram

2 gillningar

Det kommer bli inne i stan. Vi träffas utanför Vetekatten. KAN dock gå någon annanstans om för fullt

1 gillning

Hoppas att du tar dig kraft att komma även om energi nivån är på noll! Vi som är där vet vad du går igenom och förhoppningsvis kan vi he varandra lite kraft!

4 gillningar

Jag kommer nog om jag bara lyckas få barnvakt.

2 gillningar

Skulle vilja, men vet inte vad jag ska säga till x. Är
en person som hatar lögner och sällan ljuger själv. Löjligt förstås att bry sej om honom. Han får en gml kompis på besök och vill visa honom stan tillsammans med både dotter och jag. Jag är så kluven som man kan bli. Inte ert problem gottfolk, men jag hänger altså i en tunn tråd, likaså min självrespekt…

2 gillningar

Hej allihopa☺
Har läst många historier här på forumet. Har ännu inte haft tid eller ork riktigt att skriva min egen. Kan dock säga att den påminner mycket om alla andras tyvärr. Sviken och bedragen av x i ca ett halvår innan allt uppdagades nyligen. Jag uppskattar verkligen det stöd man får av er alla på forumet. Jag skulle gärna komma med till vetekatten på lördag. Hoppas det finns rum för en 50 årig ung (heehee el gammal)att få hänga med på lördag.

4 gillningar

Ja Det var så trevligt och tillåtande stämning vid förra träffen :blush: Och jag tror jag kan komma på lördag igen. Återkommer närmare mer bestämt :cherry_blossom:

1 gillning

Ja, vad roligt att du vill komma! Ser fram emot att få träffa dig!

Tack så mycket morgondag☺ ska bli jättekul att träffa dig och alla andra på lördag.

@namnlos
Vill bara fråga om du har möjlighet att komma på forumträffen idag? Om du har möjlighet att få barnvakt så är du varmt välkommen att dela en stund med andra som vet vad du går igenom!

Hej! Jag kommer :slight_smile:

Toppen! Ser fram emot att få träffa dig!

1 gillning

@Miafia
Hur mår du idag? Skulle vara så trevligt att om du har energi nog att komma på forumträffen idag!