Forumträff - Söndag morgon, 2 juli i Stockholm

Hej,
Eftersom många av oss ändå vaknar tidigt på morgonen ändå i den situation vi befinner oss i, tänkte jag bjuda in till en forumträff på söndag morgon. Tänkte att vi träffas vid Eriksdalsbadet och tar en gemensam promenad bort till Tantolunden, där vi kanske sätter oss i gräset eller på lämpligt ställe. Tänker mig en kärleksfull atmosfär där vi utbyter erfarenheter och peppar varandra genom de svårigheter som vi står i.
Hojta gärna till om ni tycker detta är en bra idé och om ni kommer.

Var: Eriksdalsbadet i Stockholm, nere vid vattnet
När: Kl. 09, söndagen den 2 juli
För vem: Alla som vill

maila mig på mr.yamsy@gmail.com om ni har svårt att hitta eller undrar något.

1 gillning

Vilken kul plats och bra idé!
Jag hoppas att ni blir några och att ni får en kul träff!

Vill du att jag klistrar ämnet?

/Mod

Bra idé, jag kommer självklart. Vi ses.

kunde varit kul, men jag jobbar hela helgen. kör taxi. men det kommer nog fler dagar/gånger.

Vilken bra ide! Jag kan tyvärr inte imorgon, men hoppas att ni får en väldigt fin träff och att vi kan ha flera! Jag har mest diskuterat min skildsmässa med min mamma eftersom jag inte ville belasta mina vänner för mycket, men man behöver verkligen prata av sig. Dessutom, att lyssna på andras erfarenheter är otroligt välgörande. Ibland känns situationen man har hamnat i så absurd, att man tror att man är helt ensam om den men oftast är det inte så…Min story? Jag. en smal och vältränad, mycket aktiv tjej (ja, jag är över 50 men det syns inte säger snälla vänner, så jag fortsätter kalla mig så he he) som blev totalt överraskad av makens “jag är inte attraherad av dig längre/jag älskar dig inte” efter 25 år tillsammans (lyckliga, tyckte jag men så kändes det inte för honom de sista 2 åren). Han hade träffat någon annan. Han ville inte gå i parterapi, han ville inte försöka. Först tänkte han ta en time out på ett år, nu vill han skiljas. Jag förstår inte, men måste akceptera förstås, det är inte mycket jag kan göra åt det. Jag tror att jag har den värsta chocken bakom mig och nu börjar jag se all som har hänt som en möjlighet också. Kanske tillsammans kan vi få mer energi och stötta varandra. En kärleksfull atmosfär låter perfekt, så att man kan lappa ihop sina sår lite, man behöver snällhet och omtanke…