Forumträff Lördag 18 juni klockan 13.15 i Bjäre (nordvästra Skåne)

Vi är ett par stycken som planerar att ses i nordvästra Skåne på eftermiddan den 18 juni. Hoppas det är flera som är i närheten och kan komma förbi. Vore roligt att se flera av er i verkligheten!

1 gillning

Skulle vara jättekul, är det närmare bestämt vilken stad ännu…?

1 gillning

Vi hade tänkt att ses på Bjärehalvön. Så roligt om du vill vara med!
Av ditt namn att döma trodde jag att du hörde hemma någon annanstans. :slight_smile:

Hej @Lova :slight_smile: Jag är intresserad av detta, bor inte så långt därifrån (1,5 tim med bil). Sätter en bock i kalendern!

1 gillning

Härligt att kunna sålla någon mer till vår lilla skara. Ska bli så kul!

2 gillningar

Jätteroligt!
Jag kommer om jag kan, måste dock återkomma lite längre fram.

2 gillningar

Jag ska också försöka komma, har så länge velat träffa er.

2 gillningar

Ser verkligen fram emot detta :slight_smile: Ska bli kul att få ansikte på era signaturer…

Bra initiativ @Lova !

Skicka mig ett PM när ni bestämt stad och datum så fixar jag till rubriken och gör det tydligare högst upp i forumet :slight_smile:

Hej på er!
Tyvärr - eller hur man ska säga - har jag blivit bjuden på en utlandsresa torsdag till söndag denna helg. Det är en chans jag inte vill tacka nej till och jag hinner inte hem till den eftermiddagen den 18:e. Jag vet att ett par av er redan gjort planer för just den dagen, så jag föreslår att ni ses utan mig. En idé är att boka ett bord här: http://www.cafe-killerod.se/ Det är ett lite svulstigt ställe, men fikabröden och mackorna är goda och utsikten fantastisk. Jag beklagar detta mycket, det hade varit så fint att träffa er! Hoppas att det blir ett nytt tillfälle som jag kan hänga med på.

Hej! Tråkigt @Lova men det kommer fler gånger. Några andra som vill ses i norra Skåne ändå?

1 gillning

Självklart ska vi ses ändå nu när det är bokat. Om vädret håller i sig kan vi väl ta med en varsin fikakorg å följa vilken stig sim helst tills vi hittar någon mysig plats? Annars håller jag med Lova café killeröd är inte fel…

1 gillning

Jag kommer, tycker det låter som en jättebra idé! :slight_smile:

Hej vänner! Nu börjar det närma sig och eftersom @Lova inte har möjlighet att närvara så får vi väl försöka hitta på lite själva även om jag inte känner till Bjäre lika bra som henne. Någon som har bättre koll som kan komma med förslag om vad vi ska göra.

Jag vet ju hur fint det är i Hovs hallar men det förutsätter ju hyfsat väder. Där är superfina promenadstigar… Tar ca 20 min till café killeröd med bil därifrån om vi inte vill fika utomhus…

Bjäres allra finaste kafé är detta: http://www.basilika.nu/café-orangeriet-23826319
Det ligger nära Hovs Hallar. Vet inte om man kan beställa bord innan, tror inte det, men värt ett försök. De flesta borden är utomhus.
Här finns också ett fin-fint kafé. Man behöver inte besöka museet för att komma dit. Man sitter i de gamla griskättingarna och det serveras gott hembakat. http://www.birgitnilsson.com/sv/svenstad-the-museum/museum2
Detta ligger också ganska nära Hovs Hallar.

Åh - tänk om man ändå kunde vara på två platser samtidigt. :slight_smile:

Men vi bestämmer kaffe killeröd!
12.30?
Hur många blir vi?

Jag kan åka från Halmstad först 12.30, funkar det?
Vilka kunde? @Vakuum, @TinCanMan, @Nyttliv1, @Dalkullan? Några fler?

Hej. Mig spelar tiden ingen roll. Däremot bra att det inte är så tidigt eftersom det tar mig 2,5 timme att åka.

Jo, jag skulle gärna komma, men sen dess har jag bokat in en resa med barnen, så jag får stå över den här gången, men hoppas kunna vara med nästa gång om det blir en!

Ha det så jättetrevligt!

Jag är på :slight_smile:

3 gillningar