Eventuell forumträff sörmland

Hej alla
Tänkte bara kolla om det finns några som skulle vilja träffas, kanske för en fika, någonstans i sörmland. Förslagsvis nyköping eller trosa/vagnhärad eller kanske i södertälje? Skriv här i tråden i så fall så kanske vi kan få ihop något. Vill först bara kolla om intresse skulle finnas
Kramar från framtidstro

1 gillning

Jag är intresserad men är bortrest i princip hela juli

Jag skulle gärna ses, är sörmlänning!

Hej @Lavve och @kattis
Va kul med några sörmlänningar här :grinning:
Kanske dags och försöka skaka liv i den här gamla tråden igen :+1: . Finns det möjligen flera som är intresserade av en träff i kanske vagnhärad eller nyköping? Kanske någon från Stockholmstrakten som är intresserad också? Om så skriv i denna tråd så kanske vi kan träffas för en fika eller middag eller en öl någon gång.
Kramar från framtidstro

1 gillning

Gärna en söndag för min del.
Nu för tiden är söndagar riktigt lökiga dagar som jag gärna planerar in nåt kul på.
Jag har bil så vart som i Sörmland funkar för min del - gärna nåt som hunden kan hänga med på om det funkar för er andra.

Hej @Lavve
Ok söndagar bör för det mesta funka för mig med. Vad säger @kattis ? Men var? Behöver för min del finnas buss förbindelser då jag ej har bil så trosa/vagnhärad eller södertälje är nog bäst för mig. Några idéer på fik eller matställe som din hund kan komma med på? Vet inte om det finns då jag inte har hund själv men tycker mycket om hundar :smile: Kramar från framtidstro

Söndagar funkar mestadels för mig också, jobbar dock en del helger. Jag måste dock göra upp med soon-to-be exmaken om barn och bil men jag kan säkert ta mig iväg till Trosa el vagnhärad. Jag är bortrest samt jobbar närmsta helgerna men ex 29/10 skulle funka. För min del går promenad/fika el vad som helst bra!

Södertälje går förstås lika bra för min del!

Hej @kattis
Va bra. 29/10 skulle kunna funka för mig med. Vad säger @Lavve ? En fika i trosa eller södertälje. Vad kan passa dig bäst? Vet ju inte var ni bor någonstans så passar trosa eller södertälje bäst ?

29/10 funkar för mej också så vitt jag vet nu iaf.
Trosa är ju mysigare än Södertälje om det funkar för alla andra

Hej @Lavve och @kattis
Ska vi försöka med 29/10 och träffas för en fika i trosa? Vet inte riktigt var i trosa vi kan träffas men utanför coop borde vara centralt och bra med tanke på parkering. Vilken tid tycker ni?

Det låter bra. Tid går nog bra vilket som, säg ni vad som passar er. Kl 14?

@Lavve och @kattis
Ok va bra. Ska vi säga kl 14 den 29/10 utanför coop i centrala trosa. Det är ju lång tid dit men vi försöker med det och blir det ändringar så skriver vi det här i tråden. Blir jättekul att träffas :+1:

1 gillning

Kul! Ses där!

:+1::+1::+1: ses då!

@kattis och @framtidstro - är vi on på söndag?
Nån mer som vill haka på?

1 gillning

Hej @Lavve
Ja absolut en fika i trosa på söndag för min del. Vi sa vid 14 utanför coop eller hur? Eller känns 14 sent för er andra?

14 funkar fint!

Jag är absolut på, hittar inte så bra i Trosa men ska nog lyckas hitta Coop. Finns det flera? Så jag inte lägger in fel i gpsen…

Eeehhh - det finns bara en Coop hoppas jag oxå för annars hittar inte jag heller :grimacing: