Distansträff nu på söndag 24/4 kl 19:00

En söndag måste det bli😊

Man skriver längst ner på svara istället för i pilen direkt under inlägget.

1 gillning

Tack :see_no_evil:

1 gillning

Funkar för mig. Fast inte nu på söndag.

Det är kanske svårt att säga att det inte var rätt, men det måste ändå varit det just då. Man kan väl inte varit fel hela tiden?
Jag och mitt ex är rätt lika, samma intressen, humor och övrigt. Sen är det vissa saker och åsikter som skiljer men det är väl så det är. Som hur man ser på otrohet t.ex…

1 gillning

Då får det bli nästa söndag då.

Hur har du det, jag kan inte din historia. Är du ok?

1 gillning

Då ses vi hos dig nån söndag @Ullebulle :smile:

1 gillning

…jag kunde inte då. Ska kolla kalendern.

1 gillning

Det här med om det var rätt eller inte är nog något som kan kräva en del för att reda ut med sig själv ibland. Jag har pendlat dessa veckor mellan att det aldrig var helt rätt, till att idag känna att vi ÄR meant to be och “bara” har bråkat sönder mycket för att vi inte kommunicerat likadant.
Jag anar att jag har en del jobb att göra för att ärligt landa i vad jag tror om den saken.

1 gillning

Tack för omtanken. :pray: Blev i korta drag lämnad av han jag trodde var mannen i mitt liv för 3 veckor sen. Han hade inte rätt känslor längre, ingen annan i bilden sa han först, men efter en vecka kom det fram att han var så pass intresserad av en kollega att han sagt det till henne och nämnt att gå ut och äta med henne. Dagar efter han lämnade mig.
Vi var tillsamammans 5.5 år, finns en för mig bonusson i bilden. Exet vill inte att vi eller jag och bonusen har kontakt. Jag är rädd att det abrubta brytandet betyder att han haft mer med kollegan att göra, även om det kanske inte varit fysisk otrohet.

Tänk vad kul det faktiskt vore. Vilken del i landet bor du i?

Bor i Stockholm :blush:

Ok, vet hur det känns. Du har en tuff tid framför dig men det blir bättre. Det är bra att hänga här, många kloka människor.

1 gillning

20 mil då

1 gillning

…säg inte att du bor i Västerås…

Nix, gör du?

Nä, södra norrland men min första flamma, en som kunde ha blivit och en charmerande dam jag arbetar nära kommer därifrån. Turligt nog för min kollega är hon lyckligt gift.

1 gillning

Roar mig med att titta på “kärleken flyttar in” i brist på annat. Tips på mer passande reality för nån som fått hjärtat krossat mottages gärna :roll_eyes: Ett glas rött eller två till det :wine_glass:

1 gillning

Jag ska testa I am som, tror jag, Noomi tipsade om.

3 gillningar