Distansträff fredag 4/3

“Vad bra, han är heeeelt annorlunda, det kommer bli toppen!”
:poop:

1 gillning

Det tycker jag absolut, det var jätteroligt :heart:

Tack @Rulle för detta eminenta initiativ och orkar du dra det en gång till så säger jag… putäll :beers:

4 gillningar

Trevlig kväll alla, nu ska jag kasta mig över min bok!

4 gillningar

Putäll.

Jo det är skojsigt.

1 gillning

Och jag ska se ett avsnitt av The Sinner :cold_face: :sweat_smile:

2 gillningar

:joy: :joy: :joy:
Den jag träffade var raka motsatsen till den kontrollerande typen. Han var free spirited, bohemisk, genomsnäll, lite Peter Pan-figur som inte tar ansvar. Ingen ordning, tiden kunde bara gå utan någon plan.

Tack själv.
Vad är det för bok?

Tack och godnatt.

3 gillningar

Tack och godnatt till Dig @Rulle och alla Er andra, för en trevlig kväll med många roliga, kvicka och tänkvärda inlägg :raised_hands: :v:

På återhörande :orange_heart:

3 gillningar

Tack @Rulle för dessa påhittiga chattar.
Tycker det är roligt, även om jag inte var helt närvarande då jag är med barnen.

God natt

2 gillningar

Tack själv,

Umgänge i r l och i synnerhet med barnen är viktigare.

3 gillningar

Herreguuuud… trots allt ska skrivit om mina åratal av utkämpade “insikter” så känner jag bara på beskrivningen hur hjärtart tar ett xtraslag :joy:

DET där är nog faktiskt även min trigger, och triggers är vad man/jag måste vara extremt aktsam på… sååå himla aktsam :see_no_evil:

För en till sådan Peter Pan- :snake: vill jag på villkors vis inte nära vid min barm igen :hot_face:

2 gillningar

Tack @Rulle för en bra idé och en trevlig kväll.Hörs.

1 gillning

Tack för ikväll alla.

Nu ger jag mig för i kväll.

Jag föreslår en ny sådan här sejour 8/4 kl 19-21.

Putäll på er, grevar och baroner.

Det var Kolingen som sa det.

putell

4 gillningar

Tack det samma.

Jag hade totalt missat detta, men jag var iofs inte alls på humör igår så kanske bra att jag inte var med :rofl:

Kanske det hade varit en lisa att vara med.

1 gillning

aha, det var kvällstid denna gång. Då kunde jag iofs inte ändå. Bra initativ @Rulle
Vi kanske ses vid nästa tillfälle

Tack.
Tror de här distansträffarna har varit uppskattade.

2 gillningar

Ja, jag tror det också. De flesta av oss sitter i samma båt och kan vara så att många likt mig har fått det lite sämre med det sociala. Gäller förstås inte alla. Har hört folk här inne som har fått det mer socialt efter skilsmässa eller uppbrott i relation. Om jag får gissa gäller det inte många av oss män. Myten är väl att mannen är lite sämre på det sociala än kvinnor. Jag kan ha fel och har säkert det…

2 gillningar