Distansträff 8/4 kl 19:00-21:00

Har ni inget annat för er fredagen 8/4 kl 19:00-21:00 är ni välkomna att hänga i den här tråden och “livechatta”.

Varmt välkomna.

7 gillningar

Låter toppen, lite långt för att ha “kalendern” klar men vi påminner varandra, eller hur :v: :smiley:

1 gillning

Så bra att du utökade tiden… det blir många svar och tiden rinner iväg :muscle: :v:

1 gillning

Absolut.

1 gillning

Ja, det var en väldig fart i kväll.

1 gillning

Vi får skriva in i kalendern för nästa månad också.
Jag saknade @Mirah igår, hoppas hon mådde bra.
Man vet ju aldrig vad som händer i framtiden, hoppas ändå något gott.

2 gillningar

Det vill jag inte missa, jag som missade gårdagen (läste igenom idag, bittert att inte få se era ansikten😊)!

1 gillning

Det här lät trevligt. Kanske jag också ansluter mig till detta.

2 gillningar

Tack för omtanken @skildkille81 :tulip: det blev tuffare än jag trott med att barnen åkt iväg på sin resa med pappan. Jag vet helt enkelt inte när vi kommer att ses igen (i värsta fall om 6 veckor). En granne fångade dock upp detta igår och bjöd in till bubbel och sällskap. Tacksam för att världen trots allt är full av omtanke och vänlighet, både på nätet och IRL.

Jag har dock läst ikapp tråden och ser att ni hade det för himla gott och trevligt :heart_eyes:

5 gillningar

Förstår det måste kännas tufft :two_hearts:. Vad fint att din granne noterade detta och tog hand om dig i det jobbiga!
Ta hand om dig. Du ska se, vips så ses ni igen. Men jag förstår dig verkligen.

2 gillningar

Ja, det var fint av henne. Att hon hade möjligheten att göra det beror också på mina försök och arbete med att vara mer sårbar, prata med människor runt mig och inte bara stänga in både mig och känslorna inne i lägenheten. Jag tar det med mig som ett viktigt steg i min utveckling :sweat_smile:.

Jag håller med dig, vips har även den här tiden passerat. Det kommer att ordna sig och barnen kommer till slut hem, de kommer ha varit med om sitt livs äventyr och vuxit massor av detta. Det är bara saknaden som är jobbig och känslan av att jag ”borde varit med”. Tack för din omtanke :heavy_heart_exclamation:

6 gillningar

Vad gott att se dessa framsteg :revolving_hearts:. Det krävs mod och styrka att våga visa sig sårbar, men kan ju också ge så mycket tillbaka sedan. Då känner man att ens arbete med sig själv är värt mödan. :sunny:

2 gillningar

Glöm inte bort distansträffen 8/4 kl 19:00, drygt en vecka kvar.

3 gillningar

Nu minns jag inte hur gamla barnen är men det känns långt med 6 veckor - ska de vara borta så länge?

Det kommer att gå fort när du minst anar det… det är så ju fina dagar ute, promenader med vänner och ta med fika och sätta sig ute o njuta…

1 gillning

Nu är den dagen här.
Tänkte bara hjälpa till att visa tråden, och att den hoppar upp i flödet. Ett fint påhitt men får se hur mycket jag kan vara med, har lite annat för mig.

Skål och välkomna.

1 gillning

Skålar med ett glas vitt!

1 gillning

Själv kör jag med cola zero.
Hur har hon det eljest?

Tack det känns bra idag. Hur mår du själv?

Urlakad.
Utslut.
På gränsen till om inte utbränd.
Tror det börjar gå fram nu, fick lite lättnad i arbetsmängden.

2 gillningar