Det jag aldrig trodde skulle hända

Det var inte rätt…

För mycket motgångar på samma gång…

Jag förstår att det är svårt, men jag tror att du mår bättre av att rikta bort fokuset från henne. Hon är förlorad. Om du ifrågasätter var hon har varit, om hon har någon annan eller om ni inte borde försöka en gång till så gör du dig bara ännu mindre attraktiv i hennes ögon.
Rikta fokus mot dig själv och ditt nya liv istället. Gör vad du kan för att må så bra som möjligt istället. Försök att se framåt.

1 gillning

Hej @Procyon

Ni va sambo eller hur ? Är ni unga eller är ni runt 40-års åldern, tycker mig se att hennes agerande är ungdomligt spontant utan insikt i konsekvenser, pang pang.

1 gillning

Fortsätter någon annanstans…

1 gillning

En lärdom för livet att aldrig ta något för givet.

1 gillning

Varför söker du lägenhet @Procyon ?

Har ni barn ? eller fattar jag fel ?

Du har väl lika rätt till lägenheten som henne

1 gillning

Bra tanke att se en dagbokstråd här som ett sätt att se hur du utvecklas och förändras. Det har skett många gånger i detta forum.

Detta kanske kan vara en liten tröst. Om separationen fullbordas och det får gå ett tag så är sannolikheten stor att du kommer att se att hon inte var en så fantastisk person. Att många av de goda egenskaperna var något som du själv projicerade på henne utifrån dina önskningar. Samtidigt som du bortsåg från de negativa tecknen.

1 gillning

Ett nytt liv måste påbörjas.

:heart::heart::heart:

1 gillning

Förmodligen kommer jag se det så längre fram, även om jag för tillfället inte kan föreställa mig det.

Jag tror att sättet hon valde att avsluta relationen på kommer vara en viktig faktor i processen att komma över henne. Situationen har från hennes del inte skötts snyggt alls.

Oavsett vilka problem vi fått i relationen hade jag aldrig sett åt andra kvinnors håll för att söka tröst och bekräftelse. Det hade jag inte gjort mot henne.

Frågar mig själv varför morgnarna alltid är värst. Drömmer drömmar om att hon bett om förlåtelse eller rent av ångrat sig. Jag saknar det vi hade, men frågar mig själv ibland om det är kärleken mellan oss eller tryggheten mellan oss jag saknar mest.

1 gillning

Hitta tillbaka till mig själv…

3 gillningar

Tjena @Procyon

Kolla in en kille som heter: @den_vergivne

Hans story och tankar påminner om dig, han har flera trådar och inlägg, googla och kolla mannen.

1 gillning