Bonusfamilj där bonusmamman är hatad?

Tack för din omtanke❤️. Det är likadant som innan .
Nu berättar barnet om bråk , nya kvinnan skriker och slår pappa, hon njuter av att pappa skäller på barnet , hon kollar barnets telefon ofta.
Pappa och kvinnan bråkar , hon ställer till scener på allmänna platser , han köper dyra smycken till henne (för mina pengar) .

Barnet existerar inte när den är hos pappa .

Det är bara så hemskt . Och barnet är livrädd för sin pappa som får vredes utbrott och som skyller / skäller på barnet jämnt . Barnet avskyr den nya kvinnan , även om jag brukar fråga vad hon gjort - inget … gillar INTE henne och hon gillar inte mig mamma . Kallar henne ofta för bitch när det pratas om henne . Så barnet gillar henne inte - det är väldigt tydligt .
Uppenbart mår inte vårt barn bra och ganska tydligt att pappan mår psykiskt dåligt .
Barnets bästa är aldrig i focus , utan är osynligt .
X fortsätter med sitt psykiska våld mot mig … och bara försöker göra det till ett helvete för mig .
Så länge jag slipper att ha med x att göra , så är jag nöjd .
Känner att barnet är tryggt hos mig , då det vågar prata och vi kan berätta allt för varandra .
Barnet vill helst vara hos mig , endast vara hos pappa för en dyr leksak skull - enda som lockar barnet . Barnet har vid tillfällen velat att jag ska ringa pappa och komma hit med leksaken , men jag har sagt att så kan man ju inte göra .

1 gillning

Har du provat att orosanmäla barnets situation hos pappan?

Socialtjänsten ger jag inget för . Han har talets gåva och charm , de kommer bara tro att jag är det svartsjuka xet .

Så jävla tragiskt.

Jag är maktlös . Men jag tror i mitt hjärta :heartbeat: att vårt barn kommer självmant välja att vara mer hos mig när det är lite äldre . Där det är trygghet och lugn och ro.

1 gillning