Blombud

Hej. Fick ett blombud igår av mitt ex, helt utan förvarning.

Hur kändes det då?

Själv fick jag en skilsmässa i födelsedagspresent.

1 gillning

Han vill ligga :wink:

1 gillning

Det tror jag med. Eller kanske bara röka fredspipa :metal:

Nej men fy! Stackare!!!

Han är förlovad…

1 gillning

Har det varit ett hinder innan?

Helt ärligt nu.

Han kanske bara vill säga förlåt och vara sams?
Jag känner inte till din historia men hans uppsåt kan vara av goda skäl Man ska inte tänka negativt, man gör bara illa sig själv då.

Jag hade nog varit glad oavsett uppsåt. Känns som en fin sak att göra oavsett avsikt. Hellre det än total tystnad. Vad du sedan gör med budskapet är en annan sak. Förlovad = Upptagen = Ha självrespekt nog att låta det stanna vid att det va en “fin gest”

Jag tänker verkligen inte något negativt kring detta. Han säger dock att han gillar mig även fast han är förlovad. Att han kommer tänka på mig när han står vid altaret osv.

Men då kanske han har valt fel partner?

Ja, han har nog insett det nu…

Man saknar inte kon förens båset e tomt. Men då kan det vara försent.

Eller så vill han ha flera strängar på bågen.

1 gillning

Precis, vad ska jag göra nu?

VARNING!

Herre Gud, vad han låter lik mitt ex!

  1. Så jäkla vidrigt han beter sig mot den han är förlovad med.

  2. Nappar du på betet kommer du (också) kunna bli precis hur sårad som hels. Igen!

Att han uttrycker sig som han gör handlar inte om dig i första hand! Det handlar om att han vill underhålla sitt eget ego genom att både få behålla och äta kaka. Han saknar konsekvenstänk där han inte ser eller bryr sig om vad detta gör med dig eller den han förlovat sig med. Mao, typen man inte kan ha ett djupt och äkta förhållande med. Jag lovar, är det dig han har ett förhållande med är det någon annan som får blombuketter och lovord. För honom är inte du unik! Men han vill att du ska tro det! Han kanske till och med själv vill tro det, men i vardag och när han redan har erövrat skulle du bli minst lika tråkig som någon annan.

Hur han handlar visar vem han är! En blombukett är världens enklaste att skicka. Utdela smickrande ord likaså! Men det han gör är att bedra den han har förlovat sig bakom hennes rygg! DET visar vem han är!

Dra öronen åt dig! Be honom behålla blommor och annat falskt smicker för sig själv!

2 gillningar

Det spelar nog ingen roll vad någon ger dig för tips om vad du ska göra eller inte.
Det hela handlar om vad du vill göra.

1 gillning

Hej!
Tack för ditt svar. Jag bara väntade på att någon skulle kunna känna igen sig och hjälpa!! Jag ska ta avstånd, det är verkligen sanning i det du skriver!

1 gillning

Jag tror att jag måste släppa honom! Även om man ofta blir blind av kärleken :confused:

1 gillning

Kärleken kan vara lite lömsk. Men den kan också vara det mest fantastiska som finns! Håller tummarna för dig :heart:

1 gillning