Bikthörna - Någon som gjort någon hämndaktig sak?

Men gud så löjligt att skicka en skärmdump av det. Det hade väl varit en sak om du beskrivt något riktigt hemskt du faktiskt hade gjort och som de kanske inte upptäckt/fattat att det var du. Då kunde man ju ha förstått att det blev en sån reaktion. Men nu har du ju inte ens gjort något och ventilerar bara dina begripliga känslor att du är rätt less på dem.

2 gillningar

Ja men är man tillsammans med en person som man vet vart otrogen en gång så vet man ju att den gränsen passerats en gång och då blir man nog med rätta lite nojig. Det kan vara en hämnd bara att veta det, de går liksom in i en relation med en svikare och de vet det…

4 gillningar

Det är lite så jag resonerar också (om jag tolkade dig rätt=)

Dessa kvinnor lever ju med en otrogen lögnare, och vilket straff kan vara värre? Hämnden har alltså karma redan fixat :smiley:

1 gillning

Precis, sen när förälskelse lagt sig så kryper tvivlet sig in under huden😉 Det är därför jag inte vill ha tillbaka min fd, tilliten är borta…

5 gillningar

Japp tilliten är puts väck. Jag har förklarat för honom att jag ALDRIG vill ha tillbaka honom. Även om våra 15 år haft upp och nedgångar så förstördes dessa över en natt och hans tillit flög ut genom fönstret.

3 gillningar

Jag hittade ett kvarglömt klädesplagg från mitt ex älskarinna (vill inte gå in på för mycket detaljer var ifall hon är här och kollar). Jag eldade upp det!! :see_no_evil: Mådde SÅ bra efteråt!! Jag hade fått nån slags hämnd utan att hon visste om det.
För nån sekund fick jag ångest för jag är inte en elak person… men när jag tänkte på vad de gjort/gör mot mig… så var ångesten borta. Och efter den dagen har jag känt mig starkare än på länge :muscle:

10 gillningar

Några veckor efter x’et flyttat hittade jag en fin märkeströja och en dyr skjorta som han glömt på en hylla, jag skänkte dem till välgörande ändamål och hoppades de fick in några kronor på försäljningen :blush:

11 gillningar

Ränderna går inte ur en tiger :tiger2:

1 gillning

Den bästa hämnden - kvinnan valde en upptagen man - sen leva med osäkerheten - när är det min tur !
Men även denna; Den grymt svartsjuka osäkra kvinnan som valde en upptagen man . Som är psykiskt instabil … och får psykbryt jämnt och ständigt . 24/7 .

Man får vad man förtjänar. What goes around , Comes around … eller ?

6 gillningar

X skulle ändå tycka det är skönt att ” få lugn o ro” o slippa mig trots allt.
Kommer inte ens att säga hej när idioterna går här omkring.

1 gillning

Precis så är det för mig också! Efter en plötslig skilsmässa och utan någon som helst vilja att diskutera så upplever jag hennes plötsliga vänskapstörst djupt stötande till och med. :face_with_head_bandage: Det är lättare att föreställa sig min tidigare sambo som plötsligt avliden än att behöva lära känna denna nya främling med besvärande intim kännedom om mitt liv. Hon kan hålla sig borta.

3 gillningar

Så känner jag också, men x flyttar närmare mig o vårt barn. För nära! Men tack o lov inte kunna ses ofta/ varje dag, känslan att de är nära- räcker för att inte kunna slappna av att gå på promenader här i området. Han har inte ens berättat det… !!