Why me

Ibland hejdar sig tiden ett slag ngt oväntat sker …man upptäcker att ens man bedrar en och ljuger sen planerar en bröllopsresa och köper presenter till andra kvinnor sitter på dejting appar har konstat chatt varje dag med någon stackars kvinna som inte vet vem du är så sorgligt att jag vill springa och ställa mig och skrika tills jag inte orkar mer för måste ned på botten för att kunna bli den jag en gång var.
Råd tack?
Säg mig som gift sedan 3 månader …

Finner man sin man på detta forum påstår sig vara skild 2017, fast det var då han började vara både fysiskt och psykiskt otrogen.

Är man frisk i huvudet då?

Ändå älskar jag dig så gruvligt den mannen jag blev kär i min prins mitt allt. Fyy vad jag är ledsen sårad kränkt :sob:

Mitt hjärta var ditt och ditt hjärta var mitt och hand i hand genom livet vi skulle gå … nu antar jag det inte blir på det viset.
Jag kan underlätta för dig min make så du slipper tala om hur du verkligen känner och tycker om vårt liv och förhållande att du " hänger ut mig/oss" med rejäla lögner påstådda saker, händelser som aldrig någonsin varit uttalat känner jag mig TOM gråtfärdig hur du kan ljuga så iskallt när jag givit dig all tid till att göra vad du velat och fött ett barn åt dig och själv stått tillbaka med vad jag velat göra tex studera skapa mig en karriär.
Jag kan inte ens om jag försöker söka tröst när du krossar mig på detta vis.
Jag har alltid sett upp till dig, älskat dig, beundrat dig sagt hur vacker och fin du är - allt medans du sänkt mig.

Nu vet jag att om jag faller så är det betongen som tar imot mig och inte du min make och är det så svårt att säga mig att du inte älskar mig längre och vad för man är du igentligen, jag känner inte dig N.H

1 gillning

Beklagar verkligen låter som en riktig psykopat. Samtidigt blir jag rejält nyfiken över hur du har hittat honom här? Om hans historia är så förvanskad också? Vad finns det för vinning i att skriva osanningar anonymt? En sak om man ljuger för familj och vänner för att man är feg, vill skydda sig själv, vinna fördelar eller smutskasta den andre men här inne så ger det ju inget.
Man slutar aldrig att förundras…

1 gillning

Det har visserligen hänt tidigare att den andre parten har hittat in här. I det här fallet misstänker jag dock att det inte är så.

Hej

Nizze hult kan ju svara själv i tråden.

Feg är han “allvetaren” som tänker dra i smyg lämna mig och gifta sig nu på fredag. Kul va

Men No turning back to me

Smarta Nizze hult lämnade datorn öppen, annars hade jag inte fått veta allt s k i t jag upplever han skriver el sagor osanna.

Om din nisse är densamma @nizzehult som är här så kan du ju kommentera på hans konto här, annars får du helt enkelt inse att du har dragit obefogade slutsatser och hoppat på helt oskyldiga personer. Om du inte var i en så tragisk situation så vore detta högsta komik!

1 gillning

Exakt. Du har blandat ihop oss och jag vill verkligen inte bli påhoppad för nåt jag inte har en susning om.
Jag är lyckligt skild nu och lever ensam sedan ett år tillbaka, vem din Nisse är har jag ingen aning om.

Hoppas verkligen du har fel och att det inte är den människan som varit här inne som både fått och gett råd till andra människor som söker tröst och befinner sig i sitt livs värsta kris!

Då är det äkta psykopatvarning! Fy fan vad obehagligt!

Själv tycker jag att det är väldigt obehagligt att bli oskyldigt anklagad för något jag inte har en aning, kallas för namn jag inte heter och att inte bli trodd när jag svarar att det måste vara en annan det gäller. Jävligt obehagligt!

1 gillning

Kan vi reda ut det här nu?

Jag registrerade mig här för ca 1½ år sen och mitt nick var och är givetvis unikt.
Under första tiden var jag ganska aktiv här och gjorde både egna trådar och svarade andra. Fick också en del vänner via PM som jag än idag har god kontakt med. Så småningom började jag må bättre och när skilsmässan var klar så tonade jag ner mitt skrivande här men jag brukar ändå läsa om vad som händer här, nästan dagligen.
Jag lever ensam sedan ett år tillbaka och har anpassat mig till mitt nya liv men jag sticker inte under stol med att jag söker en ny kvinna.

Så…utan förvarning så börjar den här kvinnan, @Bedragen1 skiva inlägg och skicka PM till mig om att hon minsann vet vem jag är, vad jag håller på med och att jag snart ska få barn. Jag som alltså inte haft sex nu på två år! Hon skriver om resor som jag ska göra och att jag ska gifta mig och överge henne - som jag redan är gift med säger hon.
Jag fattar ingenting.
Sen får jag även via PM höra att det är fler som blivit anklagade av henne för olika saker.

Här har vi alltså antingen en kvinna som blivit bedragen och då flippat ur fullständigt och sen skjuter på allt och alla och jag vill banne mig inte ta skit av henne!
Hon mår troligtvis dåligt men det är ingen lösning att agera på detta sätt och dra med sig oskyldiga.
Det minsta man kan begära är en ursäkt från henne.

Sen bör hon plockas bort härifrån innan hon skadar nån som är mera bräcklig än mig.

4 gillningar

ja det verkar helt otroligt annars! Det var inte min mening att få det att låta som att jag hoppade på och anklagade dig! Ber om ursäkt om du uppfattade det så!

Troligen ett missförstånd. Mannen har säkert varit inne på forumet via datorn och haft din profil uppe. @bedragen1 trodde då att hennes man var du och spädde på hennes krissituation.

Tack. Tja, initialt kändes det som att jag blev anklagad för hennes fabler.
Jag hoppas hon får den hjälp hon behöver men då måste man byta taktik.

@Whisper Ja, missförstånd - big time i så fall. Man måste försäkra sig om att man har torrt på fötterna innan man spyr ur sig sånt här, den anklagade kan befinna sig i ett sånt tillstånd att hen ballar ur fullständigt om man får det här nertryckt i halsen!

2 gillningar

Mycket obehagligt och förvirrande detta. Det låter ju sannerligen oroväckande att flera kontaktats via PM etc i syfte att röja identiteter och liknande.

Är någon admin eller moderator kontaktad om problemet?

1 gillning

Kontktad, ja. Resultat, vet ej.

Nu har du ju i alla fall erkänt att du har ännu en ny profil sedan de gamla blivit portade.

Sök hjälp. Allvarligt, sök hjälp. Du måste ändå inse att vad som helst är bättre än att leva med en man som gör allt du påstår att han gör.

Att gå på okända människor och tro att de har något med ditt liv att göra är bara så sjukt!

@Administrator, nu är hon tillbaka igen, blocka tack!

1 gillning