VM i riktigt korkade elaka sårande saker x sagt

Usch så gör man inte ! Har ni varit tillsammans länge ?

Ja Gittan! Vi flyttade ihop 2001 o gifte oss 2004!

Här kommer några riktiga höjdarkommentarer från min ex. Till er som läser: Det har gått fem år och det är först nu jag ens klarar av att verbalisera detta. Ser det som ett steg i bearbetningen… :stuck_out_tongue:

“Jag har knullat som fan. Men inte med dig” (sagt när jag avslöjade hans 1 1/2 år gamla otrohetsaffär med en kollega)

“Jag ville skära av dig. Som om du vore en cancerknöl” (när jag frågade varför han varit otrogen)

“Vill du att jag ska leva i celibat eller?!” (sagt då jag ifrågasatte det respektlösa i att hon den nya skulle vistas i det gemensamma huset som jag fortfarande ägde tillsammans med den otrogne maken medan alla mina saker fortfarande var kvar där)

Fyfan!!!:frowning:

1 gillning

“Du ska behandlas hårt. Något annat funkar inte.”

“Det var iallafall inte med din kompis den här gången”!

(Hennes exakta första ord när hon erkänt att hon varit med en annan!)

2 gillningar

Han beklagade sig till mig över sin nya flamma, det var alla möjliga “fel”, och jag frågade till slut om han alltså är i ett förhållande som han inte trivs i; “ja men jag slipper ju vara själv iallafall”!?

Och hans ständiga påstående om att det alltid skulle vara ett mentalt glapp mellan oss, han var så långt före mig i sin personliga utveckling, och så skulle det alltid vara! “Du kommer aldrig ikapp mig, det är inte ens möjligt”.

Självinsikten lyste med sin frånvaro, snällt sagt :grinning:!

3 gillningar

Mitt ex sa efter erkännandet när jag var ledsen arg på att han sviker efter alla år jag har hjälpt han sponsrat han i alla 37 år. Du går inte sämre än någon annan :thinking::thinking::thinking:. Är sjukpensionär 25 % just nu men min neurolog vill att det ska bli minst 50 %. Tror han blev blind också när han träffade den 23 år yngre friska tjejen :thinking::thinking::thinking:

2 gillningar

Man blir mörkrädd… Sverige 2018!!!
Vad diggar ni: ”Du måste väl kunna stå på egna ben!” och han går direkt i famnen på den han skarvade över vårt 23-åriga förhållande med… Han har inte stått på egna ben någonsin med tanke på att han flyttade från sina föräldrar till mig (som hade egen lägenhet) och nu till henne… Skrattretande! :rofl:

3 gillningar

Så fruktansvärt sagt… och dessutom så är den sista idioten inte ens född ännu, trots att man lätt skulle kunna tro att det din idiot vräker ur sig, det trumfar ingen :see_no_evil:

2 gillningar

Ja du Noomi! För nåt år sen så var mitt X den vettigaste kvinnan som fanns i mitt liv.
Hur kan en människa förvandlas från en som är en som man ser upp till. Till ett kännslolöst monster?
Otroligt smärtsamt!

3 gillningar

Säger som han den elaka sydafrikanen i Leathal Weapon: TEMPORARY INSANITY!!

Tror dessutom att det stämmer.

Tyvärr!

1 gillning

Det va tider det - när de elaka kom från Sydafrika. Hur gamla är vi :smile:

Han ringer min bästa vän för att få mig att skriva på bodelningspapperen han bestämt och ber henne visa mig att han räknat rätt. Hon säger att hon inte vill bli inblandad och inte ens vill se siffrorna och han meddelar ” du behöver inte se dem, bara säg att de är riktiga och säg till M att skriva på”.

För jag är uppenbarligen en idiot, kan inte räkna och skriver på om någon annan säger åt mig. Och min vän skulle väl aldrig berätta för mig att han ringt och vad han sagt. Eller hur.

2 gillningar

Åhå, du finns kvar @MonicaHo ?

Frågan är väl om inte detta är ett uttryck för någon slags rädsla för dig?
Har du varit rysligt arg och ifrågasättande?:joy::joy::joy:

Skitgamla, men ändå inte??:stuck_out_tongue_winking_eye:

Hahaha, jodå, jag är kvar men det är inte jag som är arg. Men ifrågasättande och besvärlig, visst!!

Han är arg som en liten geting, och själva problemet är att vi har ett företag som han anser inte ska räknas med i bodelningen. Det bolaget går bra. Väldigt bra, och han tycker att det är hans bransch och jag har inte jobbat i det. Helt rätt, han jobbade, tjänade pengar och jag tog hand om hans dotter, vårt hem, vårt andra bolag och allt annat.
Jag behöver pengarna och skriver inte på nåt där bolaget inte är med. Och han är sååå frustrerad!
Har nu kontaktat advokat men det vet han inte än. Skiten kommer att träffa fläkten väääldigt snart och det blir tufft!!

10 gillningar

En kommentar från häromveckan…
Mannen: Du och jag måste leva ihop hela livet.
Jag: ???
Mannen: Men jag behöver leva också så jag kommer ha andra.
Jag:!!!
Mannen: Det förstått du väl? Jag kan inte bara ha dig. Jag är en levande man!!
Jag: Är du hjärndöd på riktigt?
Mannen: men se min sida av det
Jag: Nä. Jag ser min sida och från detta håller så ser jag vad jag ser. En hjärndöd man.
Mannen: men för fan (nu skriker han) din egoist.
Jag: Och? Åh du då?
Mannen: VAD??!!!
Jag: Egoist.
Mannen: jag är det mest omtänksamma som finns. Du ska vara glad.
Jag: MOHAHAHAHAHAAAAAAAAA
Mannen : (visualisera explosion)
Jag: (dansar segerdans inne i huvudet med pokerface)
:joy::joy::+1::+1::joy::joy:

5 gillningar

:flushed::flushed:

Haha vafan?!? Låter som en komedi… dock en ganska sorglig sådan med en man utan självinsikt…

1 gillning