VM i riktigt korkade elaka sårande saker x sagt

I en av alla diskussioner vi har haft kommer denna kommentaren; men vad har han gjort dig? det är inte hans fel det är mitt…du behöver inte vara arg på honom (xet som försvarar personen som hon var otrogen med).

Nu kan jag äntligen få vara med och bidra till denna tragiska men samtidigt vääldigt komiska lista.
Följande sades av min (då) sambo 2 dagar efter jag upptäckt mitt X otrohet:
-”Han (hennes nya ligg) har inget med detta att göra! Han har faktiskt INGET ÖVERHUVUDTAGET med vår separation att göra och jag förstår inte varför du blandar in honom i detta?

Öhhh…nähä? Förlåt mig min dumhet då!
IDIOT!!!

2 gillningar

Dagen efter min X talat om för mig på natten att hon fått känslor för sin chef för dom hade pratat så mycket och kommit varandra så nära. Jag frågade “så när du åkte väg och tränade varje onsdag/söndag så träffade du egentligen honom?”
“ja, vi träffades i bilen och pratade”

En dag efter det när jag insåg att det var kört så kom det fram att dom hade haft ett förhållande och hade sex i bilen under hennes träningspass!

jag: “men du, snyft, sa ju, snyft att du inte hade sex med honom och att ni endast pratade?”
“Ja, jag förminskade kanske det lite”!!!

Ja, kanske en liten aning!!

1 gillning

För ca en månad sedan (fortfarande betänketid, skilsmässan på hans initiativ, han har varit otroligt ambivalent inför oss vilket lett till att jag varit den som fick flytta ut etc):

Exet: (ringt mig på jobbet xflera svarar nu i bilen påväg hem)- ”kan vi inte försöka igen”.”har saknat dig, längtat efter dig”.
Jag: ”har vi inte redan gjort det i över ett år innan vi skickade in papprena, det var ju du som ville skiljas?
Exet: ”ja, men det kanske är fel”
Jag: ”jag träffar en annan, det är inget jätteseriöst, men jag skulle hellre ha en natt med honom än ett helt liv med dig efter hur du behandlat mig”
Exet: ”jag träffar också en annan”
Jag: ”jag vet, tänkte du ha henne vid sidan av eller hur tänkte du?”
Exet: ”jag skulle såklart avsluta med henne om du ville träffa mig och försöka”
Jag: ”vad taskig du är mot henne!”

Så ringer han upp mig två dagar senare och förklarar varför vi INTE ska försöka igen
”Vi var inte bra för varandra”, ”vi hade det inte bra”
(Jag försökte verkligen hitta tillbaka under ett år så just de orden sved ordentligt…). ”Jag uppmanar dig att fortsätta dejta, jag tror jag kommer fortsätta dejta den jag träffat”
Jag: ”du äger inte mig. Jag har inte bett om nåt nytt försök. Dra åt helvete. Mig kommer du aldrig få vara med igen, du kan bara drömma om det, du har passerat alla gränser för vad jag accepterar i form av bemötande”.

11 gillningar

“Jag ska inte leva i tvåsamhet!!” skrek hon när jag visade henne vad jag visste om otroheten.
Tack för den när vi precis flyttat ihop och levt nära varandra i flera år.

Komiskt när hon desdutom bara gick över. Hon ångrade sig snabbt om att leva i tvåsamhet tydligen…

Sagt av mitt x på en anställningsintervju som en väns dotter var på häromdagen på trollets restaurang. ”Hej, jag äger det här stället tillsammans med min flickvän och hennes syster, min flickvän är 26 år”
Min väns dotter visste inte riktigt vad hon skulle säga (hon är 18) det är ju inte relevant på en intervju att ”chefen” börjar berätta om sina familjeförhållanden :joy::joy:

3 gillningar

Efter att jag fått reda på att han varit otrogen mot mig i ett halvår:
Jag: Hade jag vetat att du var otrogen i ditt förra äktenskap, hade du aldrig kommit över tröskeln.“
Han: Det vet jag väl. Min förra familj samt en dejt kort därefter blev så arga på mig att jag tyckte att jag hade betalat klart för den otroheten.”

3 gillningar

Min fru sa till mig när hon träffat en kille på 22 och vi är 35.
"du vet hur svårt det är för mig att bli kär"
VEM FAN BRYR SIG. Så kna man ju inte säga

Hon har också klämt ut sig kommentaren om denna kille
"han är så snäll jämnfört med dig"
“han väntar på mig”
“han har varit med om så mycket”

Jag bara önskar jag kunde ta bort mina kännslor för denna kvinna

vad menade hon med det? Att du lämnar henne ensam i kön?

hahah förlåt att jag skrattar åt detta, men huuuuur korkade kan människor vara?

2 gillningar

Jag har också en av många.

“Jag kände mig alltid stressade när jag va borta och kände att jag behövde skynda mig hem”

Jag jobbade hel tid det har jag alltid gjort, hon jobbade mellan 50 till 75% och sen när jag kom hem så fick jjag passa barnen för då skulle hon på utbildningar och sånt för att hon vill driva egen företag.
Även helger gick åt såna utbildningar mm och då va jag alltid hem för att hon kunde gå på sånt.

" jag kände press för att ha sex med dig"

Har aldrig pressat henne på något , sista året innan separation så kanske vi hade sex 1 till 2 gånger i månad om ens det.

Men …??..!!.. är han helt ding!!! :scream: @Luckepucke.

Många korkade och elaka saker har man fått höra dock av en man som jag fortfarande är gift med…:confused:

“Fuck my life” skriker han ut med vår då 4 månaders son i famnen och 4 åriga dotter sitter bredvid.

“Du har tjatat till dig barnen, bara du som har velat haft dem” Hur detta går i hop vete fan, båda barnen kom till genom IVF så han var jävligt med på den processen.

Gravid med andra barnet bad jag som massage när jag mådde som sämst…han svarade då att han skulle ha detsamma eller en avsugning.

1 gillning

Jag blir så bedrövad när jag läser om din mans önskemål . Urk. Prostitution är inte långt borta…

1 gillning

Som du kanske förstår så gick jag inte med på att få massage även om det kändes som jag skulle avlida av smärta. Svarade inte honom när han sa det utan gick bara därifrån. Efteråt när jag har tagit upp det har han sagt att det bara var på skämt och skrattat åt mig. Hur fan ska man kunna ta det där som ett skämt när han sa det var helt allvarlig!

1 gillning

Mitt x brukade säga att han behövde få utlösning med tydlig adress på vem som skulle fixa det åt honom… kräk

Verkligen!! Lustiga är att han inte alls är intresserad av sex annars…

vilket indikerar att det kanske var ett dåligt skämt :wink:

önskar att det hade varit de…eller jag vet inte. Vet att det gjorde jävligt ont och blev väldigt ledsen när han sa det och det såg han men sa inget

1 gillning

OHar förstått att jag måste välja skilsmässa, det finns ingen återvändo men de e svårt o jag är inte helt redo att ta steget än! Min man säger en massa riktigt elaka saker till mig, sånt man verkligen inte säger till någon! Vi kan aldrig reda ut problem som uppstår för han vägrar lyssna o prata om det som blivit ett problem. Försöker jag ändå att prata o ber honom lyssna blir han alldeles svart i ögonen. Han talar om för mig hur korkad jag är! Nu till mitt bidrag när de gäller VM i riktigt korkade elaka sårande…
Vid ett tillfälle sa han: ”Vet du … att du har så väldigt lågt IQ att du finns faktiskt inte, mm du finns faktiskt inte!
Mycket dumt har han sagt men detta gjorde mig stelfrusen! Vi är inga tonåringar utan vid 60 strecket en mogen man som uttrycker sig på detta sättet!