VM i riktigt korkade elaka sårande saker x sagt

"Du kan få klämma en finne jag inte har"
Sagt efter en av hans otroheter. Hade inga ord då. Har det inte nu heller

1 gillning

Ja precis det han trodde. Som min att jag ska ge honom flera års betänketid. Vilka jävla nötter, man häpnas över mänskligheten.

1 gillning

Haha förlåt men hag orkar inte. Va faaaaaan!!!

Haha jag skrattar med. Dem e så skadade!

1 gillning

Efter han träffat en ny sa han till mig: Fan ta dig om du skär sönder hennes bildäck eller hotar henne på något sätt…
Snälla, han trodde verkligen att jag skulle sjunka till den nivån. Snacka om sätta sig själv på höga hästar. Korkade människa

1 gillning

@Bodillio - så ledsen att säja det men kommentaren om att han inte känt så för nån sen han träffade dej är en stark vinnarkandidat…
Ett lågvattenmärke. :rage:

2 gillningar

Han verkade vilja vara med mig, bad mig att inte flytta ut ännu. Han tog på mig ständigt och ville ha mig i säng mer än någonsin. Då sa jag till honom att han inte ska ta i mig på ett sexuellt sätt om han inte har några känslor för mig.

Ok- då ska jag inte röra dig mer. Men jag tycker ju om dig.

Kändes som om jag föll ner i ett avgrundsdjupt hål. Vadå utnyttja?

“Min hälsa går före din”.

2 gillningar

När han precis valt att lämna mig o stanna med sin fru: ”Jag är tacksam för hur mycket jag utvecklats tillsammans med dig o att du lärt mig vad som är viktigt i en relation o hur man kommunicerar.” Med andemeningen ”så nu kommer jag nog kunna lappa ihop förhållandet med L igen.”

(Vissa av er tycker säkert att det är rätt åt mig men den kommentaren gjorde riktigt ont.)

4 gillningar

Sagt någon månad innan otroheten uppdagades
"Min psykolog säger att jag bara ska umgås med yngre människor för det fungerar bättre när man är som jag"
Jo, tjena att psykologen sa det…

4 gillningar

“Jag förstår inte varför en 35-åring måste bo på en viss plats”. Sa han när han absolut ville flytta från vårt hem, där barnen var uppväxta och rotade, trots att jag verkligen inte ville.

Fråga mig inte varför jag till slut gick med på det, trampar på mig själv varje dag för att jag var så dum. Kanske var det för att jag inte satte min hälsa/mina drömmar framför hans…

1 gillning

@Tott - du ska vara så GLAD att han stannade hos sin fru…
Vilket kräk.

3 gillningar

Mitt X har sagt… absolut ingenting alls. På alla dessa 3,5 år. Hur knäppt det än låter så avundas jag djupt alla de korkade och knäppa kommentarer som era x har gett er. För när någon talar till en, adresserar en direkt (oavsett vilken idioti hen häver ur sig) så innebär det ändå att man faktiskt existerar. Att man som person faktiskt lever och finns till, är verklig och synlig och inte bara en…osynlig låtsasvarelse som “Mållgan” ungefär.

Att bli så totalt ignorerad och nonchalerad är så obeskrivligt hemskt. Silent treatment i sin grymmaste form. Maktspråk i sin prydno. Man upphör på ett märkligt sätt delvis att existera även för sig själv, det är som att finnas men utan att synas, höras eller öht betyda något för någon. Man antar formen av en vålnad, omedvetet även i sina egna ögon :sweat:

13 gillningar

samma här…kommentarerna som jag fick var under vår seperation. Så fort han klev ut genom dörren blev det tyst igen och jag lika tyst denna gg.

1 gillning

Kram @Noomi
Du finns i allra högsta grad o är högt uppskattad av många.

6 gillningar

Tack snälla @Tott, du är en raring :raised_hands: :pray:

1 gillning

:laughing: herregud. Om man ska se det från den positiva sidan så får ditt x oss stackare att skratta :wink:

1 gillning

Den känslan kan jag relatera till. Det jag skrev ovan är snudd på det enda mitt X sagt. Och det var egentligen innan jag tog beslutet att flytta. Då hade han inte pratat med mig på nästan ett år. På riktigt.

Vi har snart gått igenom en skilsmässa utan att ens pratat om att vi skiljer oss. Helt galet.
Jag pratar ibland, ringer och öser ur mig, men han säger fortfarande ingenting. När vi bodde ihop gick han helt sonika bara ut genom dörren. Vi har inte kunnat prata bodelning, ekonomi eller ett skit. En månad kvar av prövotiden och jag räknar dagarna tills han inte kan neka längre.

Inte förrns för ett tag sen började jag förstå att det här är en maktgrej han kör med. Om det är medvetet eller ej för honom vet i katten.
Jag tror bara att han är en idiot.

4 gillningar

Mitt x kör också med silent treatment (och har alltid gjort). Nu har vi ju relativt små barn att samarbeta om så pratar gör vi. Men det han sagt till mig i egenskap av (x)partner, och inte mamma, är mycket lite. Att man efter att ha levt 15 år tillsammans inte ens är värd några ord, än mindre känsloyttringar, är fruktansvärt förminskande och förödmjukande. Menar du att han inte alls pratat med dig? Hur är det med barnen då?

2 gillningar

Det kanske finns plats på förskolan?

1 gillning