Vill kontakta älskarinnan

Just det!
Jag sa till min man när jag konfronterade honom att han skulle bryta med henne. Det räckte inte för mig att hab slutade att höra av sig. Hon skulle veta varför. Han gjorde det och blockerade sedan henne på allt som gick att blockera henne på.

Varför har inte din man sagt ifrån när hon hör av sig?
Eller åtminstone blockerat henne?

1 gillning

Ja det där hade varit ett problem för mig också. Jag hade nog blivit rosenrasande på mannen om han inte kapat alla band.

1 gillning

Men så som @Alive uttryckte sig så uppfattar jag henne som allt annat än “energisk och elastisk”. Jag uppfattar henne snarare som en ganska bruten och försvagad person. Och att hennes ex beter sig invasivt gentemot henne. Som att han utnyttjar just det att hon är bruten och svag just nu.

1 gillning

Hej! Den som svek mig är min exmake. Jag vet det… och han vet det…:sleepy:

(Det är påhitt eller missförstånd från någon här på forumet att jag inte skulle tycka det).

Förlåt för grov trådkapning…:relaxed:

Tack Largo! Du förstod mig exakt!:heart:

2 gillningar

Menar TS att maken inte brutit kontakten eller sagt ifrån att han inte vill höra ett ljud från älskarinnan? Det låter för mig helt galet. Hon måste veta var hans lojalitet ligger och att han inte vill ha hälsningar/grattis osv från henne.

Jag vet inte :woman_shrugging: hur jag ser på att ta kontakt… jag skulle inte vilja att hon tror att hon betyder något som helst för mig, att hon spelar någon som helst roll…. Att hon är en nolla, så förmodligen skulle inte jag ta kontakt.

1 gillning