Vi som vill MOTIONERA igen

Kan inte ta åt mig äran. När jag kom med famnen full med ved till grillplatsen så var det redan en pappa där med sina två barn som hade gjort upp eld. Vi fick plats att grilla där också och när dem gick så underhöll vi elden. Efter en stund så kom det två pappor med sina barn och vi samsades om grillplatsen. Give and take. Hade med mig en engångsgrill ifall jag inte fått fjutt på en eld😂. Om inte engångsgrillen hade tagit fyr så hade jag även med mig tändvätska😉. Hängslen och livrem.

3 gillningar

Kallas förtänksamhet och absolut inget fel med det. Bara ytterligare ett sätt att lyckas och få skapa en fin upplevelse för barnen.

Igår blev det ett bröst och tricepspass på gymmet, ingen promenad då sonen är hos mig och att få med honom till gymmet var en bedrift i sig :blush:

Idag var det tänkt för en joggingtur men blir nog en cykelpromenad som sonen kallar det för att få med honom.

Ha en fin dag alla

1 gillning

Jobbiga tankar kvävande :cry: men ska rycka upp mig, Tabata pass ikväll, jogga lördag, ridning söndag!!

Tabatha så jäkla härligt! haha eller ja iallafall när man är klar :slight_smile:

Såg fel, var inte jogging idag, utan blev ett pass för axlar och mage!
Lika glad för det var jag men gladast var nog benen.

Haha, japp! Det ska göra ooooont imorrn och lördag och söndag! Ska bli dejligt !! Ska du springa något lopp Martor?

3:e löprundan :heavy_check_mark:

4 gillningar

Nja, haha löpning är inte riktigt min grej. Men vi får se. Verkar som om vi skall köra ett lag på Actionrun på jobbet. :blush:

@Martor är du verkligen säker på att löpning inte är din grej? När jag läst dina inlägg tidigare har jag tänkt att jag borde värva dig till swimrun, jag tror du skulle gilla det! Det förutsätter förstås lite springande…

1 gillning

Haha allt beror på distansen xD

Var friidrottare i min ungdom, där höjd var paradgrenen, men distanserna 200-400 även fungerade. haha

Kan vara skönt att jogga men är för jäkla långsam :stuck_out_tongue:

Var me barnen i växjö simhall och tog några längder motionssim. Lite jobbigt när det är fler på samma bana. Var det aldrig när jag tävlade förr i tiden. Lite simslalom.:relaxed:

1 gillning

Förstår precis, sjukt dålig disciplin i banorna! I min lilla stad är det ok men härom månaden simmade jag i Linköping och det var helt sjukt. En miljon personer på några banor, många ( enbart män måste jag faktiskt säga) som kände sig manade att simma bröstsim på snabbanan. Och ännu fler som var helt oemottagliga för att man kanske borde släppa förbi folk som simmade snabbare.
Nej, skaffa en våtdräkt och simma utomhus när isen släpper, det är fint både för kropp och själ!

3 gillningar

Herregud vad ni är fantastiska :raised_hands: så duktiga på alla möjliga konstiga saker och aktiviteter :hushed:

Många gånger när jag läser här så tänker jag att jag troligen aldrig kommer att träffa någon igen, för vem kan bli intresserad av en extremt random kvinna mitt i livet som inte kan någonting extraordinärt alls…

2 gillningar

Haha, isåfall tror jag inte att du kan avse dig själv isllafall! Har sällan skådat någon som ger så mycket tid och engagemang åt andra människor som du! Mycket mer värdefullt än att gilla neopren och löpardojjor! Kram på dig, du stöttepelare!

6 gillningar

Måste erkänna att det där värmde att läsa :pray: :blush: även om jag själv har så väldigt väldigt svårt att se saker och ting från din point of wiev…

Jag hoppas emellertid så innerligt att du har åtminstone delvis en liten gnutta rätt…

1 gillning

Ett lättare helkroppspass på gymmet.
Så jäkla skönt att sträcka ut musklerna lite.
Bästa av allt väntar, en lång vaaaarm dusch!

Ha en fortsatt skön dag ni fantastiska människor.
Snart väntar bio med sonen, Starwars the last jedi!
Fan vad vi längtat grabben och jag!

4 gillningar

4:e löprundan :heavy_check_mark:
Det ska nog fasen gå vägen det här…:smile:

4 gillningar

Vad bra jobbat för oss.
Cyklade hem från jobbet ikväll 16 km. lite kallt.

4 gillningar

Ett otrolig härligt Rygg och Bicepspass idag.

Riktigt kände hur musklerna fick jobba, fantastiskt skönt att lägga ner energin och anspänningen av att sonen skulle flytta över till sin mor idag.
Helt klart välbehövligt.
Blir nog sämre med träning denna vecka, då det verkar vara helt omöjligt att hitta ett actic gym i stockholm.
Får väl bli promenader mest… kanske jogging… kanske… kanske…