Vänner söks i Göteborgstrakten

Finns de någon mer än jag i Göteborg som ligger i skillsmässa nu och känner att ni inte har många vänner runt er att prata med och vill träffa nya vänner?

har skilt mig …har inte så många vänner kvar efter det…önskar träffa nya men inte för att älta och välta min skilsmässa utan för att se framåt…kanske gå på bio, fika ,promenader…bada i sommar när barnen är hos sin pappa…tja…vara vänner helt enkelt.
Är inte så ruggans social just nu men inser att livet är bra torftigt om man inte har saker att se fram emot…och just nu är det bara när barnen kommer…Jag har hund…kanske kan vi börja med en promenad när våren närmar sig ?

1 gillning

Hej! Är mitt uppe i elendet, eller har varit i elendet i flera år beroende på hur man ser det. Lätt att dra sig undan när livet är tungt och vännerna är i andra livsfaser. Tror att vi har allt att vinna på att våga dela tankar och känslor. Bor i Göteborg och inser att jag snart bör gå upp ur sängen och titta fram under täcket.

Fiskar upp den här tråden, då jag är intresserad av nya vänner i Göteborgstrakten.

2 gillningar

Känner att jsg är ensam här mitt emellan, det finns några i Gbg om jsg fattat rätt å några i Malmö… Vi ska snart träffas ett gäng på Bjäre, om du tar dig ner till mig kan vi ha sällskap härifrån (Halmstad)…

Jag finns i Gbg…

Bingo! :slight_smile:
Jag bor strax utanför GBG men jobbar i stan. Inga erfarenheter av att lära känna vänner via nätet innan, men skicka ett meddelande om du intresserad av att träffas någon gång. Vi kan ju börja där om inte annat :slight_smile:

1 gillning

Ska på forumträffen i norra Skåne på lördag och möter upp med @Myranmamma ungefär halvvägs på vägen. Om du inte har något planerat den dagen och vill gå på träffen, så finns det plats kvar i bilen :slight_smile:

Tack snälla @Vakuum. Jag har dock barnen… Men skulle det vara så att det ändrar sig hör jag av mig!

Okej @chockad1, om inte annat så kommer det säkert fler tillfällen :slight_smile:

14 inlägg delades in i ett nytt ämne: Träff i Göteborg

Flyttade nya inlägg till egen tråd :slight_smile:

Låser denna denna gamlingen.