Träff på tu man hand Jönköping

Hej! Jag är en kvinna som närmar mig 40 år. Jag har två barn. Jag och min man har levt ihop i tjugo år. Nu i sommar meddelade han att han ville skiljas…

Jag behöver någon att prata med som genomlever samma sak. Jag skulle bli så glad om det fanns någon/några andra kvinnor därute som skulle vilja träffas och ta en lunch/fika/promenad på tu man hand! Jag finns i Jönköping.

2 gillningar

Är i början av en skilsmässa och hade gärna träffat dig, just nu har jag fullt upp några veckor men ses gärna i höst! Bor inte i Jönköping men en timme ifrån så kan ta mig dit :slight_smile:

1 gillning

Åh, även jag har fullt upp de närmaste veckorna, men träffas gärna längre fram. Det hade varit så skönt att få prata med nån som vet hur det är. Bor ca två timmar från Jönköping.

2 gillningar

Annars tar jag mig gärna till dig! :slight_smile: Hör gärna av dig i höst när det har lugnat ner sig om du fortfarande vill träffas.

1 gillning

Jag säger samma sak som till Diamant; hör gärna av dig när det har lugnat ner sig för dig så kanske vi kan få till en träff! :slight_smile: För mig skulle det betyda mycket att prata med någon som går igenom samma sak så jag skulle också gärna kunna tänka mig att åka till dig.

1 gillning

Tråden är snart ett år gammal. Men är det någon i Jönköpingstrakten som vill surra så vore det riktigt trevligt. :slight_smile:

Jag kan tänka mig surra nån dag. Om några v i så fall. :blush:

1 gillning

Kul! Semestertider ju. :slight_smile:

Kanske en bra idé och komma ut och träffa lite folk. :slight_smile:

1 gillning

Det tycket jag!:smile:

Skriv gärna tid och datum här! Vill också ses.

Jag har en timme till Jönköping, relativt nyskild, och skulle kunna tänka mig att träffa andra i samma sits.

Förslag är Condecco i Jönköping. Lördagen den 1 september kl 12. Vad säger ni?

Puffar tråden för att få lite fart i den :slight_smile:

@Fenix något för dig?

Jag har tyvärr kalas för sonen men gärna nästa gång.
Hoppas ni får en trevlig dag :blush:

Ca 1h från Jkpg så relativt nära.

Tyvärr. Uppbokad på annat:frowning:

Det är för kort varsel för mig med 1/9. Jag har inte min son men ska bära in 3 pall pellets och fixa med hö till hästarna och behöver helgen till det.

Hej, tog ut skilsmässa i november förra året efter att ex varit otrogen ett antal gånger.
Trött på ensamhetenvtar gärna kaffe, promenader allt är välkommet.
Maila mig Mats på: raderat

Gammal tråd. Låst.