Träff Malmö - Lördag 20 januari 2018

tråkigt…
men hoppas på nya träffar då.

nu är det den 20 som jag kan och är i malmö den dagen så därför blir det så. annars får jag ta en lugn helg bara.

Är du ny här?
Har du ännu inte reggat dig?
Tycker du att det verkar läskigt att träffa ”okända”?

När jag för 6 år sedan gick på min första träff så kändes det konstigt, läskigt, idiotiskt och sorgligt när jag var på väg dit.
Väl utanför så kom pirret! Vi var ett 10-tal tjejer och killar som direkt fann varandra!
Någon grät och ingen tyckte det var konstigt.
Vi skrattade, kramades och hade en fantastisk kväll!
Efteråt hade vi ansikten till flera nicknames vi skrev med. Och telefonnummer.
Och träffades många, många gånger efter det.
Man hittar ofta vänner för livet!

Gå! Bara gå dit! Du kommer ALDRIG någonsin ångra dig!

Regga dig och skriv i denna tråd!
Skicka ett telefonnummer (eller få ett) via PM och träffas.
Vad är det värsta som kan hända? En onödig fika/öl?

Har jag peppat någon nu?
Kram! Och kärlek.

9 gillningar

Jag kommer. Vad är planen? Fika eller öl/vin? 13.20 känns ganska tidigt.
Man hinner iofs med ganska många öl då… :slight_smile:
Kan inte bli för sent för min del för jag har tvättid på söndag 8-14.

Beroende på vilken tid ni ses så kanske jag kan följa med. Är det 13:20 som gäller?
Måste isf fixa barnvakt :slight_smile:

Jag kommer med tåget 13.20 och för att @Lillamej ska kunna tar vi kl. 13.30 utanför Burger King i stationen. Ni kommer veta vem jag är. skriver pm till dem som vill hänga på och säger vem jag är.

Är även ledig på kvällen vid ca 19.00 igen, så då skulle jag kunna hänga med ut en stund på kvällen. men det kan vi planera under den dagen.

hoppas vi är några som synes,

i morgon kommer ni se mig i Malmö station.
Kan lika gärna skriva här. Jag har jobbkläder på mig, så det står en vilsen taxichafför utanför burger king vid kl. 13.30 imorgon med lila slips så är det jag…
hoppas någon kommer också. å andra sidan så har jag en skön ensam helg i malmö med en god bok och mycket god whisky. så den kvällen är perfekt ändå.

Jag kan tyvärr inte följa med imorgon då jag inte lyckats fixa barnvakt.
Önskar er en trevlig träff och hoppas jag kan följa med nästa gång :slight_smile:

13.30 tiden är tyvärr alldeles för tidigt för min del :confused:hade kunnat först efter 18.30…men vi kanske kan boka in nya tillfällen?..

Tack @skildkille81 och @Lillamej för en fantastiskt trevlig dag :slight_smile:.

tack själv.
Åker snart hem i 1:a klass.